HST program


Sanka86
 Share

Recommended Posts

Hej, som ny bruger herinde og med dette program håber jeg at kunne få lidt hjælp på sigt med dette program.

Jeg vil gerne blive større så jeg har købt noget muscle milk, noget no-xplode også noget kreatin piller, om 2-4 uger skal jeg købe noget protein pulver når jeg forhåbenligt har fået lidt mere fedt på kroppen.

Er der nogen der kan anbefale noget?

Samt er der nogen der kan anbefale nogen gode øvelser som de ved der er effektve?

Mit største fokus er: Bryst - Arme - Mave og skuldre.

Jeg har styrketrænet i et par år men dog ikke så intentenst som jeg ønsker at gøre det nu.

Link to comment
Share on other sites

Hej, som ny bruger herinde og med dette program håber jeg at kunne få lidt hjælp på sigt med dette program.

Jeg vil gerne blive større så jeg har købt noget muscle milk, noget no-xplode også noget kreatin piller, om 2-4 uger skal jeg købe noget protein pulver når jeg forhåbenligt har fået lidt mere fedt på kroppen.

Er der nogen der kan anbefale noget?

Samt er der nogen der kan anbefale nogen gode øvelser som de ved der er effektve?

Mit største fokus er: Bryst - Arme - Mave og skuldre.

Jeg har styrketrænet i et par år men dog ikke så intentenst som jeg ønsker at gøre det nu.

Drop alt om HST.

Fokuser på Dødløft og Squat og lær teknikken. Stammen skal være stor og stærk før grenene kan vokse sig store. Du kan med fordel smide bænkpres samt chins og dips ind i træningen også holde det ved de 5 øvelser i starten.

Derudover begynder du at spiser du noget mere. Når du tror du indtager nok kalorier, protein osv. så tager du endnu et måltid og bliver ved med at spise.

Få hjælp til teknikken og fået styr udførelsen. Når teknikken er på plads ved dødløft og squat kan du begynde at stige i kilo.

Når du begynder at holde af dødløft og squat som din egen mor så lover jeg dig for du begynder at gro :devil:

Link to comment
Share on other sites

Nu spørger du jo efter et HST-program i din overskrift. Prøv at læs denne artikel: http://www.motion-online.dk/styrketraening/styrke_-_oevelser/hst_-_hypertrofi_specifik_traening/

Der er faktisk også et excel-ark med eksempler på øvelser.

Ellers kan jeg enig i Differ. Lær at udføre de 3 basisøvelser korrekt; squat, dødløft og bænkpres. Byg så dit program op omkring de 3 øvelser og læg diverse isoleringsøvelser på.

Når du begynder at udføre øvelserne korrekt og der kommer lidt kilo på vægtstangen skal du nok se du vokser.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share