Tab af manboobs


Christensen89
 Share

Recommended Posts

Hello, ;-)

Jeg går lige på og hårdt.

Eftersom jeg sidste år havde sat mig for at tage mit nytårsfortsæt i brug, og tabe mig 10kg, så ændrede det sig til at blive 16,7kg, hvilket jeg er godt tilfreds med.

Det har været et mål over mange år, og endelig fik jeg bare hevet mig selv i nakken til at nå det mål.

Nu er der bare det, at jeg ikke har tabt mig de steder, som jeg havde håbet på..

- Jeg har stadig en mave, som skal tæmmes, og nogen irriterende "manboobs", som jeg virkelig har målsætning på nu.

Men jeg vil høre, om nogen kan give mig inspiration og hjælp til hvordan jeg får gjort kål på det problem.

Det skal helst være øvelser som jeg kan lave hjemme, ved egne midler, da jeg ikke har tiden til at tage i træningscenter.

Håber på hurtig og fleksibel hjælp :-)

Link to comment
Share on other sites

Flot Flot stort tillykke med tabet, desværre er det sådan at du ikke selv bestemmer hvor på kroppen du vil tabe dig først, det er genetisk bestemt.

nu ved jeg ikke hvordan du har smidt dine kg, og hvad din højde vægt var og er nu...

Når man skal smide kg. er det vigtigt at man har styr på sin kost, altså at du ikke bare faster dine kg. væk, for så vil du opleve at du smider masser af kg. men hvor den ene halvdel er fedt og den anden er muskelmasse.

Så vil det se godt ud på vægten men ikke i spejlet.

Slankekur skal gøres fornuftigt, forsvarligt og med tålmodighed.

Dvs. masse små måltider, protein og fiber holdigt mad, en smule hurtigt optagelige carbs, en smule langsomt hurtigoptagelige carbs og sundt fedt.

Evt. boostes med en gang cardio 2-3 gange om ugen, hvor du skal have pulsen godt op og peake.

Sørg for ikke at være i alt for stort Kcal underskud pr. dag,

meget overvægtig op til 800 Kcal underskud pr. dag,

5-15 kg. overvægtig 300-500 Kcal underskud pr. dag.

Så er du godt kørende.

Vh. Loth

Edited by loth
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share