Sveder vildt om natten


Daddycool
 Share

Recommended Posts

Jeg har været febersyg den seneste uge efter i et par måneder på grund af flytning til Vejle har forsømt min træning. Det har resulteret i, at jeg hver nat vågner op flere gange og er badet i sved og må skifte tøj og nogle gange også sengetøj. Meget ubehageligt. Det fortsætter nu, også selv om jeg er feberfri. Jeg er endnu ikke kommget igang med løb/træning endnu. Nogen bud på om svedeturene kan have noget med mangel på træning at gøre?

Link to comment
Share on other sites

Jeg var i samme situation her i november/december, viste sig at det var kyssesyge.

Ved mig havde jeg forsømt træning, da jeg havde skåret mig i hånden samt skrev afgangsprojekt.

Jeg jeg var lidt sløj og svedte rigtig meget om natten, i nok en små to uger. Så fik jeg rigtig ondt i halsen og var helt nede med feber et par dage. Svedte et par dage mere inden det også stoppede.

Gætter på at det ikke ikke har noget med din træning at gøre.. Er nok bare et tilfælde ligesom ved mig..

Link to comment
Share on other sites

Har du tjekket, om svedeturene skyldes for meget tøj, for høj varme i soveværelset, eller en varm dyne?

Jeg har i perioder også døjet vildt meget med nattesvederi, men lægen kunne ikke give nogen svar på hvorfor. Har selv en teori om, at det er værst, når jeg er stresset eller inde i en presset periode.. Men, som der bliver skrevet andetsteds i tråden, prøv da at snakke med din læge...

Poster du ikke lige et evt. svar fra lægen, eller hvad du nu finder ud af? Ville også gerne slippe af med generne...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share