Sletning af gamle ikke overførte træningspas på FR60


NAVYSOLDIER
 Share

Recommended Posts

Hejsa.

Mit "problem"/irritationsmoment ligger i at tracks/træninger jeg af diverse grunde har valgt ikke at overføre til mine træningsdagbøger (Endomondo, SportTracks osv) bliver liggende et eller andet sted og bliver ved med at dukke op, og tager derved mere og mere tid hver gang jeg vil overføre nye træninger/tracks.

Jeg har slettet alle træninger på uret, og alle "totals" men de bliver ved med at dukke op, har også prøvet at fjerne ANT-USB sticken fra computeren, så der jo ikke burde være kontakt mellem ur og computer. Men de dukker stadig op icon_smile_angry.gif Så har en mistanke om at uret lagrer alle disse "gamle" tracks / filer et sted på computeren hver gang uret og computeren "pares" men jeg kan bare ikke finde disse filer på min computer icon_smile_sad.gif

Er der nogen der kender til dette problem, eller evt. ved hvor jeg kan finde disse "slettede/uønkede" filer henne på computeren. icon_smile_question.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share