meniskskade - forsikring?


arnoldsw
 Share

Recommended Posts

Hej med jer

Jeg har i en håndboldkamp forvreddet knæet i den forbindelse opstod en knæskade. Jeg har nu fået en artoskopi hvor.

Jeg fik fjernet 1/4 af den indre menisk og mit korsbånd var flosset, men stabilt. jeg har ingen belastningsindskrækninger, dog vil jeg have øget risiko for slidgigt.

Jeg afventer forsikringsselskabets vurdering af sagen, men da de selskaber har "ry" for at krybe udenom og jeg ikke selv har en ide omkring det forsikringsmæssige ved overstående skade. Efter lyser jeg jeres erfaringer fra ligende sager, så jeg ved hvordan jeg skal forholode mig efter deres vurdering

Så har i oplevet ligende type skade:

Fik i senere gener?

Hvilke mengrad udløste det hos jeres forsikring?

VH

Arnold

Link to comment
Share on other sites

anoj:

På hvilken baggrund mener du der skal udbetales erstatning, eftersom der tilsyneladende ikke er tab af erhvervsevne eller førlighed?

Mange hilsner

Allan

Hej Allan

Jeg siger ikke der skal betales erstatning, men forsøger at afdrække området da jeg ikke kender reglerne, så mit ? er om fjernelse af 1/4 af den indre menisk hvad det takseres for af mengrad. Jeg har ingen mærkbare gener pt. men på sigt vil det måske afstedkomme slidgigt i knæet!

derfor søger jeg folk med erfaring for ligende sager og ikke ligegyldige kommentarer fra dig:-)

god dag

Edited by arnoldsw
Link to comment
Share on other sites

anoj:

Jeg siger ikke der skal betales erstatning, men forsøger at afdrække området da jeg ikke kender reglerne, så mit ? er om fjernelse af 1/4 af den indre menisk hvad det takseres for af mengrad. Jeg har ingen mærkbare gener pt. men på sigt vil det måske afstedkomme slidgigt i knæet!

derfor søger jeg folk med erfaring for ligende sager og ikke ligegyldige kommentarer fra dig:-)

Jeg har ikke kommenteret noget. Men affødt af min uvidenhed omkring forsikringssager stillede jeg, hvad jeg mente var, et seriøst spørgsmål.

Edited by Aboje
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share