Sign in to follow this  
Followers 0
-Thomas-

Kritik til kostplan

1 post in this topic

Hey,

Sommeren når - forhåbentlig - snart sit højdepunkt og jeg skal gerne lige have smidt det sidste (ja er for sent ude som altid icon_e_biggrin.gif )

Er 24 år og på 94 kg pt, og får at stå skarp skal jeg gerne ned på de 88-90 (hvilket jeg ikke når i år, men skal dog gerne lidt længere ned end de 94)

Har kørt nedenstående kostplan i tre ugers tid nu her, men et vægttab på 0,3-0,4 kg pr uge. Bibeholder min styrke i centret så går ud fra det meste der ryger er fedt. icon_e_geek.gif

Måltid 1: Morgenmad (blendet) kl 8-9 stykker

Træning kl 9-10

Måltid 2: Post work-out

Måltid 3: Frokost kl 12

Måltid 4: Mellemmåltid 3 tiden (for at få fibre eller kan min mave ikke klare det)

Måltid 5: Aftensmad kl 17-18

Måltid 7: Aftenshake inden natten.

Med hensyn til frokost og aftensmad er det forskelligt om det indeholder kylling/okse/svine kød, dog 250 gram og altid med grønt.

Diverse tilskud

MSM 1,5 gram morgen/aften for dårlig skulder

Glucosaming 1,5 gram morgen/aften for dårlig skulder

Får alle mine vitaminer.

10 gram BCAA under træning

5 gram BCAA inden løb.

Træning:

2-split pt med en off dag og forfra igen.

Cardio:

15-20 min på steppen efter hver træning.

2-5 km løb ca. 3 gange om ugen på off dage. Som regel inden aftensmaden.

Men har brug for lidt input

- Skal jeg smide eks. 50 gram pasta/brune ris ind til aftensmaden for at få lidt flere kulhydrater senere på dagen?

- Ved godt det ikke er optimalt med så mange carb til morgen under cut. Dog giver det mig et kick til min træning.

Ellers skyd løs icon_e_smile.gif

Thomas.

post-5907-0-95535600-1341846501_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0