vægttab, nu ingen muskler


Zethos
 Share

Recommended Posts

Historien kort...

Har tabt mig 20-22 kg fra at være overvægtig og nu "kun" veje omkring 68 kg, er 174 høj

Jeg er rigtig glad for min nuværende figur (endelig)... Men problemet er at der er røget en masse i muskler også, da meget af vægttabet har været pga. ingen mad og meget sorg.

Jeg er begyndt at kondi og styrketræne og skulle gerne tage nogle kg. på igen... IKKE i fedt. Og gerne hurtigst muligt (ja ved godt det tager tid:-)

Jeg er lidt forvirret over om jeg skal have weight gainer, protein pulver eller.... ??????

Det skal lige siges at jeg tager nemt på i både fedt og muskler (altså fordi jeg nu har den bygning jeg har)

Kost.... er ikke min stærke side, bor alene og får tit ik andet en spist lidt hapsere indimellem og som det ser ud lige nu er det svært for mig at komme ind i en rigtig rytme med kost.

Håbe på lidt råd... og evt. forslag til hvad mærker der er mest effektive.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil råde dig til at få styr på din kost først, at begynde med protein-shakes eller lignende uden det basale er dækket lyder ikke som en god ide.

Hvis det er motivationen til at lave mad der mangler, så find nogle simple måltider der er lette at lave, men som samtidig dækker dine basale behov.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Der findes nemme måder at lave mad på.

Freks kan du tage en halv pose grøntsager og 2 stykker fisk eller kylling og ligge i fad. Tilsæt evt. 1 hakket løg og lidt vand og olie. Krydrer det med salt og pepper evt. andre kryderier. Sæt det i ovnen i 35-40 minutter(hvis frossent) ved 200 grader.

Meget nemt faktisk og ikke meget opvask bagefter..

Det hjælper helt sikkert på velbefindende, at få et godt måltid hver dag, istedet for frokost hele tiden.

Edited by Jesus
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share