Babyjogger - Skal jeg vælge F.I.T eller performance? Og hvor køber jeg


mollebjerg
 Share

Recommended Posts

Jeg skal ud og købe en Babyjogger. Egentlig havde jeg besluttet mig for en Babyjogger performance, da jeg ikke vil gå på kompromis med kvaliteten. Men efter at have prøvet modellen F.I.T er jeg blevet i tvivl, om den kan gøre det lige så godt som performance?

Samtidig ser det ud til at performance er udgået? På babyjogger.com kan jeg slet ikke finde modellen - Hvis den er udgået er det så F.I.T, der er babyjoggers bedste bud på en løbevogn, eller er der en model, jeg har overset?

Når jeg får besluttet mig for hvilken, jeg skal købe, hvor finder jeg den så billigst? Er det fra England?

Håber I kan hjælpe

Link to comment
Share on other sites

Det vil nok være en god idé at analyse dit behov først.

Skal den bruges til O-løb? Skal den bruges ofte (flere gange om ugen over 10km)?

Skal den kun bruges 1-2 gange om ugen til ture under 10km, kun på asfalt, så er de billige modeller ganske fine. Jeg har dog aldrig prøvet de helt dyre modeller, så jeg tør ikke sige med sikkerhed, om de "er pengene værd". Men så længe man holder sig på plant underlag, så fungere de billige ganske fint.

Link to comment
Share on other sites

Den skal bruges 3 gange om ugen til ture på asfalt 5-15 km. Jeg har prøvet de billige modeller, og sådan en skal det ikke være.

Valget står mellem F.I.T og Performance fra Babyjogger. Jeg har kun prøvet dem på korte ture, og her var der ikke den store forskel i løbekomforten på de to modeller. Så jeg er egenlig ude efter nogle erfaringer fra nogen, der har løbet med F.I.T modellen i en periode, som kan fortælle om man bliver træt af de "små" hjul.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Personligt kan jeg ikke rigtig udtale mig, da jeg ikke har prøvet nogle af dem. Men gør det så lige lidt alligevel:-)

Jeg har lige købt en Performance, da min kammerat sagde, at det var klart den bedste.

Han har prøvet flere forskellige, også dem med "små" hjul. Hans klare holdning er, at Performance bare er bedre på alle områder og bare føles bedre at løbe med.

Har lige købt min på den blå avis, til langt under prisen for en ny og den ser bare ny ud:-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share