optræning til frømandskorpsets optagelseskrav


jones 55
 Share

Recommended Posts

Jeg er 24 år 181cm høj vægt 84 kg.

Mandag 1-2 timers kajak.. 400 m svømning 5 km oløb

Tirsdag. Styrke træning. Dips med og uden dødvægt. Alm bænk - skrå bænk - flyers - skulder press- 15min core træning.

Onsdag. 1 -2 timers kajak 400m svømning 5 km løb

Torsdag. Pull upps - bent over row - romænsk dødløft -

Squat - loungedes med 50 kg. Nakke. 15 min core træning.

Fredag. Fri løb eller march træning

Lørdag. Bronze cirkel x 2 - 3 km løb.

Søndag . Fri.

Alle styrke øvelser er med 3 x 8 gentagelser og kajak træning bliver skiftet ud med march og oløbs træning til vinter.

Evt nogle gode ider. Kommentarer. Målet er at søge imd om godt 2 år måske 3 pga anden uddannelse. Det er kun et midlertidigt program her i sommeren.

Link to comment
Share on other sites

Evt nogle gode ider. Kommentarer. Målet er at søge imd om godt 2 år måske 3 pga anden uddannelse. Det er kun et midlertidigt program her i sommeren.

Hvad er planen på sigt? Tænker når du skriver det er midlertidigt over sommeren?...

Syntes din styrketræning er lidt hus forbi hvis jeg skal være helt ærlig, men det kommer an på om det er mere lyst betonet for dig lige nu?

God træning :)

Link to comment
Share on other sites

Ok, det lyder også rigtigt fornuftigt. Jeg er ikke specifikt inde i hvad der kræves i Kongsøre, men der er jo nogle helt fastsatte krav som du jo kan implementere i din træning.

Du har sikkert allerede set det, men der er flere "loggere" herinde der har samme mål som dig - tænker også at du kan hente rigtigt meget brugbar viden og erfaring som du ikke selv skal ud og lære på den hårde måde.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share