Tage på i Vægt


Heino Richard Budek
 Share

Recommended Posts

Hejsa alle sammen

Håber lidt i kan hjælpe mig lidt jeg er 31 år og har aldrig før dyrket styrketræning men da jeg stoppet med og ryge for lidt over en Måned sige begyndete jeg Og er blevet vildt bit af det.
Jeg er 31 år 177 cm høj og vejer 60,5 jeg har taget 1 kg på siden jeg startede men vil godt ha noget mere på men spiser hele tiden og drikker Weight gainer hver gang jeg træner.

Jeg træner efter dette her program

3 sæt af 8-10 gentagelser, i alle øvelser

Squat
Calfraises
Bænkpress
Pulldowns (pullups er bedst, hvis du har styrken til det)
Side lateral raises
Back lateral raises
Dumbbell curls
Cable triceps extensions

Dødløft

Skulderpres

planke i 45 sek

Hvad skal jeg gøre.

Link to comment
Share on other sites

Tålmodighed er en dyd. Jeg ville ændre lidt i rækkefølgen af øvelserne. Jo større og tyngere øvelsen, jo tidligere i programmet skal den ligge. Dog squat før dødløft. Min rækkefølge:

Squat

Dødløft.

Bænkpres.

Pulldowns.

Skulderpres

Lateral raises

Rear laterals

Cable triceps extensions

dumbbell curls

Calf raises

planken

Udvid din sæt og reprange. 3-5 sæt. 5-15 reps. Store basisøvelser egner sig bedre til færre reps end isolationsøvelser. Dødløft er den eneste øvelser jeg ikke ville gå højere end 8 reps med.

Du skal være vedholden og du skal presse dig selv. Efter en træning skal du ikke være frisk. Når jeg har haft en fantastisk træning, så er jeg helt ødelagt i flere timer efter. Jeg er ikke vitaliseret og har fornyet energi efter en træning, det er for cardiomus der laller.

En andet vigtigt punkt. Du skal spise mere. Tæl dine kalorier. Har du svært ved at spise mere, så drik dine kalorier. Får du konsekvent 3000 kcal om dagen, så kan jeg garantere dig at du gainer masse, men husk at det tager tid. Sæt dig lidt længere mål. Dvs. fokusér på hvordan du vil se ud om 3 måneder og ikke om hvordan du ser næste weekend.

edit: Fuck har jeg lige brugt 10 minutter på at svare en bot?

Edited by salt
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share