Anderslunddk 1 Report post Posted December 19, 2016 Hej Mol, Jeg er en mand på 29 år som sidste år i maj måned, blev opereret for en hypofysetumor. Ved operation skadet lægerne min hypofyse og jeg får i dag Stofskiftemedicinen Euthyrox. Jeg har siden operationen haft enormt svært ved at tabe mig, da mit testestoron niveau er meget lavt. Findes der nogen herinde med erfaring i træning og kost når det gælder hypofyseinsufficiens ? Jeg er gået fra 70 kg. til i dag 105 kg i vægt. 1 TKO33 reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
TKO33 1 Report post Posted March 27, 2017 Hej Anderslunddk. jeg fik i 2014 fjernet en svulst i hypofysen hvor de måtte fjerne hypofysen samtidige for at sikre sig den hele blev fjernet og jeg har hypofyseinsufficiens derefter hvor min vægt gik fra 65 til 116kg på under 2 år trods jeg trænet og gjorde alt for at bremse det. Jeg fik i sommers efter at havde tabt 8% af min kropsvægt en bypass som har gjort jeg siden i alt har tabt 46 kg og nu kan holde min vægt ved træning og korrekt kostplan. mvh. Tina god kamp Share this post Link to post Share on other sites