Smæld i nakken under inc. db press


humseper
 Share

Recommended Posts

I dag, da jeg kørte inc. db press, fik jeg pludelig et smæld i venstre side af nakken og efterfølgende smerter. Jeg har på nuværende tidspunkt (3 timer efter træning) stadig nakkesmerter, især når jeg forsøger at kigge til venstre samt opad. Hvordan skal jeg gribe dette problem an? Kontakte læge i morgen eller se tiden an samt evt. tage noget smertestillende?

Og kan jeg stadig træne eller vil dette forværre min tilstand?

Edited by humseper
Link to comment
Share on other sites

Det kunne godt føles som en fibersprængning.

Det minder en del om fænomenerne i denne tråd, bortset fra at jeg ikke har fået hovedpine, men kun har smerter i nakken samt det øverste af ryggen.

http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=21769

Hvad skal jeg gøre for at minimere denne skade og restituere hurtigst muligt? Skal jeg tage noget antiinflammatorisk, hvilket AF anbefaler i denne tråd?

http://www.motion-online.dk/fora/lofiversi...php/t21769.html

Edited by humseper
Link to comment
Share on other sites

Hey Humseper. Jeg oplevede det samme en gang hvor jeg skulle køre mili press, det var præcis som du beskriver det. Det gik over af sig selv efter et par dage :)

Jeg oplevede fuldstændig de samme nakkesmerter også ved mili presses..

Jeg lagde en af de dersens "velform sauna belt" på da jeg kom hjem + en overdosis pamoler, og så ellers tage 2 dages pause, og det hjalp faktisk en del på den låste nakke :) Det kostede godtnok en mistet dags træning, men hellere det end at ødelægge sin nakke yderligere ;)

Så bare tag og vent på det går over af sig selv.. Jeg vil ikke foreslå dig at træne.. Hvis det ikke går over hedder det nok lægen eller kiropraktor ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share