QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

~12'ish tror jeg...

Saa tidligt er jeg der vist ikke. Skal hjem til moar foerst og have morgenmad. Tror jeg skal proeve mig en rigtig DANSK ostemad, fulgt op ad en rigtig AMAGERMAD!

Og saa noget krau pat gai og tom sam NOT! (haha, kan I huske dengang man sagde not efter ting, som man ikke mente. Det var tider... NOT!)

Link to comment
Share on other sites

Hej friends, saa skal der snart traenes. Inden da skal jeg dog af med en gang alligatorinfluenza, som jeg har paadraget mig i - eller af - en af de nationer jeg har besoegt paa det sendeste. Av min hals og snot i tuden.

Jeg har ikke traenet en ordentlig traening i aarevis og ligner efterhaanden en anorektisk hipsterveganer. Hvis det ikke var for mit stofskifte, der bestaar af beton og aeggeroere, saa vejede jeg under 90 kilo, er jeg bange for.

Gruss Got, som de siger i Wien. Det betyder: "Grus er godt."

Link to comment
Share on other sites

THE MIGHTY THOR!

Saa er der fjernsyn i loggen. I dag med Den Maegtige Thor!

Han er super ham Thor!

Og saa er der traening, saa jeg kan blive ligesaa staerk som Thor.

Ja, sikker frisk jeg var til traening. Dette mit 38. traeningsdynasti blev skudt i gang med en omgang helkrops-paa-dreng traening, og det lyder maaske boesset, men der var altsaa blot tale om en omgang traening af de gamle falang steaks. Jeg var kun en anelse oem i muskulaturen dagen derpaa (soendag), og da weekenden var flot sindssyg og meget Bangkoksk saa gik det hverken vaerre eller bedre end, at jeg besluttede mig for at hoppe paa min gamle rutine - og saa traenede jeg ogsaa det som jeg plejer (er du med med med?) i gaar aftes (det der officielt kaldes mandag d. 30. maj 2011 efter vor tidsregning).

Skal vi i oevrigt ikke nustille tiden? Saa den ikke kommer an paa en historisk/fantasifosters persons mulige foedseldato (doedsdag/gaatur). I Thailand skriver vi fx 2554, fordi den fine og altid venlige Siddharta Gautama doede for rundt regnet saa mange aar siden. Det er jo lige til at blive rundtosset af. Samtidig er de kaere mennesker, der kaldes muslimer, vilde med datoen, hvor Profeten Muhammed gik sig en tur fra Mekka og hen til hende der sangerinden med de gode musikhits, og derfor skriver de deres aar fra den dag, hvor han gik denne tur, og er saaledes i 14-et eller andet. Skal vi ikke droppe al der pjat og saa skrive aar nul fra en dato alle kan blive enige om: Jeg foreslaar dannelsen af ABBMH eller evt. den dag jeg squatter 300. (Saa har vi et par aar at loebe paa inden tiden starter).

Flad stumklokke pattemands:

20 @ 40 lbs

15 @ 45

12 @ 50

10 @ 60

10 @ 60

15 @ 45

Uha, patterne var egentlig fine, men starter lidt bloedt op i denne omgang.

DB hipster gebisper:6 saet med 20-25 lbs.

Strict som bare strict.

Skvattemands:15 @ 50 kg.

15 @ 60

15 @ 65

15 @ 65

Uha da den sad lige i laarmuslingerne.

Reverse bisp:3 x 10 @ 60 lbs

Laeg mands:3 x 12 @ 100

Benpres:2 soelle saet med 120.

Super slow i sidste saet

Flies:2 x 10 @ 30 lbs

DB bisp:2 x 10 @ 30 lbs

Det var vist det. Meget stille og roligt, men det er med vanille.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

I sandhed en FlotMandsTræningsMandsSession med potentiale til muskulær vækst af Thor'ske dimensioner. Jeg har dog erfaret, at indtil flere førstegangsforældre har valgt at benævne deres afkom af det mandlige køn med netop dette navn; altså navnet Thor. Derfor vil man i visse kredse, muligvis hipsterrelaterede, tro, at et barn af Thor'ske dimensioner er et anæmisk og underernæret vegetarbarn. Jeg må på det kraftigste fastslå, at det ikke er dette perverterede og sjofle misbrug af navnet, altså navnet Thor, jeg har i tankerne, når jeg tidligere udråbte den i dit seneste indlæg beskrevne FlotMandsTræningsMandsSession til at have potentiale til muskulær vækst af Thor'ske dimensioner.

Link to comment
Share on other sites

I sandhed en FlotMandsTræningsMandsSession med potentiale til muskulær vækst af Thor'ske dimensioner. Jeg har dog erfaret, at indtil flere førstegangsforældre har valgt at benævne deres afkom af det mandlige køn med netop dette navn; altså navnet Thor. Derfor vil man i visse kredse, muligvis hipsterrelaterede, tro, at et barn af Thor'ske dimensioner er et anæmisk og underernæret vegetarbarn. Jeg må på det kraftigste fastslå, at det ikke er dette perverterede og sjofle misbrug af navnet, altså navnet Thor, jeg har i tankerne, når jeg tidligere udråbte den i dit seneste indlæg beskrevne FlotMandsTræningsMandsSession til at have potentiale til muskulær vækst af Thor'ske dimensioner.

Det er jeg svaert glad for at hoere. Da jeg laeste dit udraab, hvor du brugte det nordiske drengenavn "Thor" som basis for et adjektiv, troede jeg et oejeblik, at du refererede til den brug af navnet, som moderne hippieveganere forsoeger at goere til en slags modefaenomen. Disse saakaldte hippe typer forsoeger uden tvivl at fratage deres drengeboern enhver evne til at udskille testosteron naturligt i blodbanen, og benaevnte afkom maa derfor forventes at blive maal for retmaessig arrestation efter indbrudsforsoeg i medicinalfabrikanten Novo Nordisks containere inden for en overskuelig fremtid. Som resultat af deres foraeldres manglende evner udi korrekt stimulering af maskulin opvaekst - og dertil hoerende evne til at producere koenshormon, hvilket vil medfoere en trang til kunstigt at tilfoere dette, naar puberteten indtraeffer for deres jaevnaldrende - forstaas. Jeg blev lettet over at laese, at det ikke var disse kommende balletdansere og eksil-Christianitter, du hentydede til, da du brugte vendingen Thors'ke, men derimoed referede til den Nordiske Guddom, der har en ordentlig hammer og biceps tilmed.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Flad stumklokke pattemands:

20 @ 40 lbs

15 @ 45

12 @ 50

10 @ 60

10 @ 60

15 @ 45

Uha, patterne var egentlig fine, men starter lidt bloedt op i denne omgang.

Da jeg først læste dette så jeg ikke "lbs" i første linje. Jeg troede derfor at du var en af disse personager, der havde været i Novo Nordisks skraldebøtte eller måske bare i et thailandsk apotek (måske diskotek?).

Link to comment
Share on other sites

Da jeg først læste dette så jeg ikke "lbs" i første linje. Jeg troede derfor at du var en af disse personager, der havde været i Novo Nordisks skraldebøtte eller måske bare i et thailandsk apotek (måske diskotek?).

Du har ret. Lbs staar for lette boesse saet. Det er kilo, der bliver rykket rundt eftersom jeg er begyndt paa baade oere og naesedraaber fra den lokale apoteker.

Link to comment
Share on other sites

Min nabo Robert var forbi den anden dag og melde sig til "Bodybuilding i haven den 28." jævnfør din besked på vores infotavle :laugh:

Hahahaha - Fuck, hvor godt

Fik dig og Robert saa lavet noget bodybuilding i haven d. 28.?

* * *

Og saa er der lidt kultur i loggen. Jeg har leget meget lidt turist her i landet, men naar man saa tilgengaeld er fastligger, faar man nogle oplevelser, som man ellers aldrig ville vaere kommet til. Baggrunden for gaarsdagen oplevelse var godt nok trist i sig selv, da en af mine kollegaers far doede i sidste uge af et hjerteslag, kun 62 aar gammel. I Thailand - eller i hvert fald i min virksomhed - er ens kollegaer meget taette. Der bliver arbejdet mange timer hver dag, hvilket betyder at mange ikke har ret meget socialt liv udover det, der finder sted paa arbejdet. Derfor moedte vi 15 personer fra virksomheden op til begravelsen selvom stoerstedelen af os aldrig havde moedt den afdoede. Det var en traditionel Buddhistisk bisaettelse og hen mod slutningen gik det op for mig, at jeg var den eneste falang til stede. Det havde jeg overhovedet ikke taenkt over, da jeg havde travlt med at proeve ikke at goere noget forkert. Det var egentlig ikke saa kompliceret, men sammenlignet med en dansk/protestantisk begravelse er det (naturligvis) meget anderledes.

Vi befinder os i et stort lokale i et tempelkompleks midt i byen. I den ene side sidder fire munke og reciterer hellige vers i haard konkurrence med air conditioning-anlaegget. Tilhoerene sidder stille med foldede haender og foretager sig intet. Efter nogle vers tager munkene en pause, og saa kan tilhoerene lige tale i telefon eller nuppe en snack, som de har i lommen, (hvilket thaierne aldrig forsoemmer en lejlighed til at goere). Herefter flere vers og foldede haender. Midt i det hele er der en lidt laengere pause, hvor man faar en kasse med wienerbroed af den doedes familie, som man spiser med det samme. Til sidst kommer, hvad jeg gaar ud fra var fire repraesentanter fra familien (dog kun maend), op og knaeler for munkene. De faar en kaempe spand (omkring 15 liter) hver med slik, snacks, guf og drikkebrikker samt en blomst ovenpaa, som de rykker ca. 5 cm frem imod munkene. Herefter bliver slikspandende samlet ind og munkene defilerer ud. Endelig gaar man et par stykker af gangen frem mod en Buddha, som er placeret i det ene hjoerne - de sidste 5 meter foregaar paa knae, hilser tre gange paa buddhaen (man hilser altid tre gange paa Buddha) ved at knaele og bukke hovedet og derefter bevaeger man sig paa knae hen foran den afdoedes urne og hilser en gang paa denne.

Og saa er det slut. Jeg blev rost for mit kendskab til de buddhistiske ritualer, der naturligvis blot bestod i at goere det samme som alle andre. Min kollega saa naturligvis trist ud og det samme hendes mor, men sammelignet med en dansk/protestantisk begravelse, var der meget faa foelelsesudbrud og jeg saa ikke saa meget som en eneste taare. Hvor stemningen til en dansk begravelse er meget trist, blev der her fneset og pjattet og kommet for sent. Man mindes faktisk slet ikke den doede til selve begravelsen (det foregaar muligvis paa andre tidspunkter).

En interessant omgang var det og endnu et indblik i hvordan verden drejer noget anderledes rundt herude.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Den noget mere "muntre" stemning er selvfoelgelig pga. deres overvejende buddhistiske baggrund. Som en god buddhist er doeden bare en kaerkommen mulighed til enten at vende tilbage som et endnu bedre menneske eller hvis de virkelig har holdt sig i skindet - en billet til Nirvana.

Skulle jeg derimod kradse af som buddhist ville jeg hoejst sandsynligt vende tilbage som en fed, forkroeblet rotte med pest. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Den noget mere "muntre" stemning er selvfoelgelig pga. deres overvejende buddhistiske baggrund. Som en god buddhist er doeden bare en kaerkommen mulighed til enten at vende tilbage som et endnu bedre menneske eller hvis de virkelig har holdt sig i skindet - en billet til Nirvana.

Skulle jeg derimod kradse af som buddhist ville jeg hoejst sandsynligt vende tilbage som en fed, forkroeblet rotte med pest. :smile:

Det er nu også OK at leve som en idiot for blot at blive til en rotte der, grundet den er født med pest, vel dør ret hurtigt. Så kan man blive til noget vildt bagefter.

Link to comment
Share on other sites

Tak for god beskrivelse af begravelsen. Den løsslupne stemning til bisættelsen lyder måske lidt specielt for os herboende (DK) falanger - men måske var manden bare ikke specielt vellidt?? :)

Stemningen var nu ikke som saadan loessluppen, men bare langt mindre dyster/soergmodig. En del af forklaringen er naturligvis, den som Goon er inde paa.

Den noget mere "muntre" stemning er selvfoelgelig pga. deres overvejende buddhistiske baggrund. Som en god buddhist er doeden bare en kaerkommen mulighed til enten at vende tilbage som et endnu bedre menneske eller hvis de virkelig har holdt sig i skindet - en billet til Nirvana.

Skulle jeg derimod kradse af som buddhist ville jeg hoejst sandsynligt vende tilbage som en fed, forkroeblet rotte med pest. :smile:

Men hov, man skal have vaeret munk hele livet, for at kunne komme i Nirvana. Saa det gaelder om at blive genfoedt som munk, saa kan man gaa efter Nirvana! Da kvinder ikke kan blive munke, maa de derfor straebe efter at blive genfoedt som maend. Hvad mon Anne-Grethe Bitch ville sige til den?

* * *

I gaar faldt jeg i soevn i min seng klokken 19 og vaagnede 12 timer senere. Ingen aftensmad, ingen traening bare snorken. Det var tiltraengt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan lide din logtitel!

I nat droemte jeg at vi fraesede rundt paa knallerter i Sjaelsoeparken!

Og saa er der mere kultur. Det viser sig, at begravelsen ikke er en endagsbegivenhed som herhjemme. Det ritual jeg deltog i finder sted hver dag i en uge. Jeg blev saaledes spurgt i dag paa jobbet, om jeg kom til begravelsen i aften. "Men vi var der jo i forgaars?" sagde den dumme falang og laerte saaledes, at han ikke havde forstaaet noget af det hele.

Link to comment
Share on other sites

Sikker på det ikke var cykler udstyret, så de lignede og lød som jagerfly?

Det var den slags knallerter der ind imellem havde pedaler. Men for satan de kunne koere hurtigt!

* * *

TRAENING AF KULOTTERNE!

only_in_thailand.jpg

Et billede af mine kaeledyr.

Ja, saa blev der traenet en rigtig omgang traening. Det var yoken, der skulle traenes og trisperne og skuldrene ogsaa og en lille smule bagunderstel.

Pull-ups:

14 UH (Der er et stykke op til The General Manager's afskyelige 32 - og hans er vist endda med overhaand)

Maa jeg her tilfoehe at jeg netop har vaeret paa toende, og der fik jeg tiden ind imellem veerne til at gaa med facebook. Her kunne jeg se, at mine venner netop i dette oekeblik fyrede den af paa vaertshuset Jeffsize. Det var lidt morsomt - og ogsaa trist, da jeg jo ikke var med, men jeg taenker at morskaben har vaeret gevaldig.

7 OH

7 UH

6 OH

6 UH

Uhada, for en workkapacity.

Indimellem disse hivoppere blev der traenet:

Dyppedreng:

15

12

12

10

10

Jeg fik et flot pump i patterne. I det hele taget var der fint tryk paa til dagens traening. Det maa vaere min lave fedt, der faar min manglende muskelmasse til at tage sig stor ud.

DB Yates rows:

12 @ 40 lbs

12 @ 45 lbs

12 @ 50 lbs

12 @ 60 lbs

10 @ 60 lbs

Har ikke koert Mr. Yates i lange tider, da det var barbell versionen af Mr. Yates, der gav mig ondt i ryggen for snart too aar siden. Men jeg har fundet ud af, at jeg ikke kommer til at krumme i ryggen, hvis jeg koerer med DB og der squeezes og koeres strict.

Lying triceps ext.:

15 @ 20 lbs

12 @ 25

10 @ 25

10 @ 25

10 @ 25

Justerede lidt paa teknikken, da min albue, som har generet lidt over de sidste par maaneder brokkede sig. Jeg havde ellers troet at endnu en traeningspause havde faaet den tilbage paa ret koel, men det lader ikke til at vaere tilfaeldet. Jeg fandt tilgengaeld ud af, at jeg kan afhjaelpe smerten fuldstaendig ved at starte extensionen med en lille bevaegelse i skulderleddet. Den bliver altsaa ikke koert 100% strict, men til gengaeld kan jeg saa maaske undgaa den musetyfus, pest og snotnaese i albuen som har nedkaempet saa store og flotte fyre som Don Mega og til dels Clark Kent.

Triset:

Fri DB Skulderpressovs:

15 @ 20 lbs

12 @ 25

12 @ 30

12 @ 35

Laterals:

10 @ 20

12 @ 15

12 @ 15

DB rows:

12 @ 80

12 @ 80

Jo jo!

Semi sumo doeddrengsloeft:

12 @ 70

12 @ 70

12 @ 70

Easy peasy lemony squeezy

Laeg:

15 @ 100

15 @ 110

Leg curls:

12 @ 39 lbs

12 @ 46 lbs

eller noget...

Triceps V push downs:

15 @ 30

15 @ 27.5

Hurra! V-grebet er tilbage

Kabel bagskulder:

2 x 10 @ ?

fin fin traening. Hele Bangkok var i Central City Bangna i gaar, saa det tog min en mindre evighed at finde ud af P-huset. Var foerst hjemme omkring klokken 2140. Nogle gange mindes jeg den gang jeg var studerende ved Koebenhavns Universitet. Hold kaeft mand et driverliv. Dog uden saa mange slanter, men stadig, der var da mad i munden. Det var dejligt at sove 10 timer hver dag.

Sidder og laerer lidt thai. Et utrolig nemt sprog. De har fx en vokal, der laver en slags a/u lyd (ligesom i det engelske ord "but"). Hvad kalder man saadan en lille faetter? "Mai-haan-aah-gaad", naturligvis. Paa thai kan vokaler deusden vaere placeret alle steder i forhold til den konsonant de binder sig til. Under, over, foer, efter, skraat ovenover. Det sidste er tilfaeldet for denne vokal.

I aften skal jeg til noget meget farligt noget. Der er tale om fri bar paa Glow fra 22 til 23, hvor min tidligere kollega Fersknen og jeg vil forsoege at drikke en lille en eller to smaa nogle.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share