Nede at bænke i aftes (100/102.5/102.5/105/105), om jeg ikke nåede så meget andet. Motivationen/energien er virkelig sivet ud af kroppen her på det sidste. Når en brøkdel af det, jeg sætter mig for at nå i løbet af en dag - så er faktisk begyndt at bruge en klokke til at "time" mig selv! 25 minutter on, 5 min off osv. Det er ok, men jeg skal lige mestre disciplinen...
Men det er ikke derfor jeg skriver! Jeg prøver at få styr på kosten.
Jeg vejer 91-92kg (morgenvægt) og der har den ligget næsten 5 mdr. Jeg går efter at voske EXPLOSIVELY frem til 31. marts, så jeg håber, at jeg kan æde mig til nogle muskler. Så jeg er nødt til at indrette kosten med henblik på vækst, og her har jeg sat mig et mål om at æde 4.000 kcal om dagen med 200-250g protein.
Mine måltider har jeg tænkt mig skal se sådan her ud (eksempel):
Morgenmad (0700) - 5 æg, 50g bacon/et par skiver rugbrød (med noget smørbart), 150-200g græsk yoghurt m/ 50g müsli og 2 spsk honning
Morningshake (1000) - Proteinshake med ½ liter sødmmælk og 30g whey
Frokost (1300) - 200g fisk (makrel/laks gerne) samt brød og tilbehør til sandwich
Aftensmad (1900) - Eksempelvis 200g kylling, stegte peberfrugter og løg, 250ml kokosmælk og voldmange krydderier + 250g ris.
Styrketræning (2030) - BOOM!
Post work-out shake (2200) - 30g protein, ½ liter sødmælk og noget frugt o.l. crap så det smager nogenlunde
Proceed to amass weight accordingly.
Den største udfordring, som jeg ser det, bliver at få tid til at lave al den mad og tage opvasken efterfølgende. Med streng planlægning kan man måske lægge en madplan søndag til resten af ugen, og derved spare sig betydelig betænkstid når man er mere presset.
Dette indlæg er blevet redigeret af Paideia: 11. januar 2012 - 21:18