Hop til indhold




Statusopdateringer

  • Foto
      10 apr
    Muddi2108

    Hej. Jeg er 14 år (15 om 3 måneder) jeg vejer 48 kg og omkring 1,69 høj og har lige købt weight gainer, kan i godt lave en kostplan til mig hvor jeg også træner og bruger weight gainer:) tak på forhånden

    Vis kommentarer (2)
  • Foto
      04 apr
    ATP

    Er du gal, det' lækkert påskevejr i dag!

    Vis kommentarer (3)
  • Foto
      13 mar
    Berit6950

    Wuhuu :-) kan man andet end at få forårskuller?

    Vis kommentarer (6)
  • Foto
      19 feb
    Benjamin Petersen

    Hej der ude har et par Oakley frogskin som jeg godt vil ha byttet glas på. Tror i man kan gå op til en brille mand eller kender i nogen der kan gøre det mvh Benjamin

    Vis kommentarer (1)
  • Foto
      20 jan
    MissIndividual

    1 times lækker udendørs løb, i nyt blæret løbetøj, og fornemmelsen af en stærkere krop, DET sparker røv!!:)

    Vis kommentarer (2)
Se alle updates



Foto

En smule hjælp ville være skønt


  • Please log in to reply
Ingen svar på dette emne

#1 Kingu

Kingu

    Nyt medlem

  • Medlemmer
  • Pip
  • 1 Indlæg:

Indsendt 28. april 2012 - 23:20

Hej til dem som nu lige læser dette (og tak fordi i tager jer tid til det)
Jeg går rund med et ønske om en flottere krop (har været overvægtig i mine tidligere år). Lige nu vejer jeg 64.5kg og er cirka 180cm høj (skal lige nævnes jer er 16år) vel sådan cirkus det jeg skal være. Men dog stadig har jeg deller og hvad man vel nærmest kan kalde små "bryster" hvilket jo er trist fordi jeg er en dreng.

Jeg løber alle ugens dage og bokse træner 2.
Har lavet mig et træningsprogram som jeg nu vil starte den kommende uge som består af kropsvægt træning og interval løb (træner til parkour). Udover det spiser jeg omkring 1500-1600 kalorier daligt. Men falder i fælden engang imellem og æder det usunde.

Hvordan ser det ud hvis mine drømme er at stramme det hele op og fremtidigt bygge større muskelmasse end lige pt.?
Evt. Tips, idéer eller andet er meget værdsat

Min kost ser nogenlunde sådan ud:
Morgen: havregrød
Frokost: ristet rugbrød med kød pålæg
Aften: hvad der bliver serveret
Snack: frugt og grønt
Tager vitamin kosttilskud: multi vitaminpiller og C vitaminpiller
Drikker 3 liter vand om dagen





0 Bruger(e) læser dette emne

0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere