Hop til indhold

Statusopdateringer

• Foto
      23 apr
    SimonHP

RIP Jan Fog (ejendomsmægleren fra Matador)

Vis kommentarer (3)
  • Foto
      10 apr
    Muddi2108

Hej. Jeg er 14 år (15 om 3 måneder) jeg vejer 48 kg og omkring 1,69 høj og har lige købt weight gainer, kan i godt lave en kostplan til mig hvor jeg også træner og bruger weight gainer:) tak på forhånden

Vis kommentarer (2)
  • Foto
      04 apr
    ATP

Er du gal, det' lækkert påskevejr i dag!

Vis kommentarer (3)
  • Foto
      13 mar
    Berit6950

Wuhuu :-) kan man andet end at få forårskuller?

Vis kommentarer (6)
  • Foto
      19 feb
    Benjamin Petersen

Hej der ude har et par Oakley frogskin som jeg godt vil ha byttet glas på. Tror i man kan gå op til en brille mand eller kender i nogen der kan gøre det mvh Benjamin

Vis kommentarer (1)
  • Foto
      20 jan
    MissIndividual

1 times lækker udendørs løb, i nyt blæret løbetøj, og fornemmelsen af en stærkere krop, DET sparker røv!!:)

Vis kommentarer (2)
Se alle updates

Foto

Nybegynder løb - måske skade?

• Please log in to reply
1 svar på dette emne

#1 Henriett

Henriett

Nyt medlem

• Medlemmer
  • Pip
  • 9 Indlæg:
  • Køn:Kvinde

Indsendt 22. maj 2012 - 10:21

Hej.
Jeg er netop begyndt at løbetræne, og jeg har i den forbindelse brugt det løbeprogram som ligger på forsiden af motion-online (det til begyndere, selvfølgeligt :-) ). Jeg har før dette trænet ca. 2-3 gange i motionscenter (lidt forskelligt - spinning, boxercise, cross trainer og "maskiner").
Nu er jeg begyndt at få irritation/ondt på forsiden af mine underben (skinnebenet?). Jeg har læst om skinnebensbetændelse, men jeg ved ikke om der er tale om det (eller starten på en betændelse)? Jeg synes næsten ikke jeg kan starte langsommere op, end jeg har gjort - det skulle da lige være kun at gå :-/

Gode råd modtages......

På forhånd tak for hjælpen

Mvh
Henriette

#2 Gudderman

Gudderman

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPip
  • 366 Indlæg:

Indsendt 23. maj 2012 - 10:22

løber du i løbesko der passer til din løbestil. Det kan hurtigt lamme dine skinneben hvis du ikke gør, har selv prøvet det. Det er ikke rart :happy:
Train as you fight, fight as you train

0 Bruger(e) læser dette emne

0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere