Iggy

Medlemmer
  • Content count

    227
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Iggy

  1. I kender det sikkert. Hvalpefedt

    Ja jeg døjer sq stadigvæk med hvalpefedt!
  2. Bedste triceps isolationsøvelse

    Fransk press og skullcrushers de er sq nasty!
  3. Muno colostrum

    Har set et kosttilskud som hedder muno colostrum og er en slags råmælk og skulle have en god effekt på muskelvæksten er der nogen her der har hørt om det eller bruger det?
  4. Muno colostrum

    Ok takker for svarene! God weekend
  5. Skrabet program, men er det nok?

    Ja du skal køre dødløft det er en kongeøvelse der træner næsten alle muskler i din krop specielt lår røv skuldre og ryg.
  6. Endnu et kostprogram

    Ok jeg er startet på en gang HST og ville lige høre om jeg spiser ok, jeg har trænet on off i en del år og begyndte i februar igen efter flere år væk fra vægtene da jeg begyndte i februar vejede jeg ca 70kg nu vejer jeg 77kg så jeg må jo indtage nok føde eller hva? Morgenmad: stor portion A-38 med muesli kaffe/juice. Efter træning (Træner formiddage) 1 Protein/kulhydrat drik+ 1 lille cacao. Middagsmad: 4 hele skiver rugbrød med makrel eller pålæg Proteinshake 400ml mælk 1 mål protein ca 25g protein i alt Eftermiddagsmad: 1 franskbrød med ost og mælk eller cacao. Aftensmad: 4 fiskefrikaldeller og ca 5 kartofler. Aftenskaffe: Bolle med ost 1 glas mælk. Kl 22 mad banan + weigthgainer. kl 1 mad knækbrød med 1 gl mælk til.
  7. HST trænings program.

    Ja jeg har sagt det før om visse HST programmer at det er da voldsomt mange øvelser jeg tror det er lidt overkill!? Hva angår resultater så er du nød til at ignorere din fedtprocent og bare æde igennem for du kan ikke gaine muskelmasse og samtidig forbrænde fedt det er enten eller.
  8. Splitroutine

    Går og pønser på at træne splitroutine istedet for HST da jeg syntes at det kan være monsterhårdt at først træne dødløft fks også gå over for at træne bryst. Tænkte på om det er mindrer produktivt end HST?! Vil træne lidt således: Mandag Lår ryg biceps Tirsdag Bryst skuldre triceps lægge Onsdag fri tors og fredag gentages mandag og tirsdagens programmer.
  9. Splitroutine

    Tjaa det er dødløft, rotræk med håndvægt, bænkpress med håndvægt,overhead incline, og nogle curls til biceps og fransk press til triceps. Synes selv det er nogle gode øvelser.
  10. Mistet motivationen

    Jeg har sq mistet lidt af motivationen til at træne hvad gør i når i mister motivationen? har lavet et nyt program (HST) som jeg starter med på mandag for måske kunne finde motivationen igen. Mandag Mave Dødløft Bænkpress (Håndvægt) Rotræk (håndvægt) Front raise. Triceps Onsdag Mave/lænd Benpress Legcurl Bænk incl Skulder press Rotræk (håndvægt) Biceps Fredag Mave/lænd Squat bænkpress Rotræk (håndvægt) Shrugs (Stang) Triceps ....sådan hva synes i?
  11. søger BB program

    Tjaa det er sagt før: HST kig på forsiden af siden der er en artikel om HST eller lav en søgning.
  12. Søger godt fullbody program!

    Velkommen på MOL! Prøv at lave en søgning på fullbody så skulle der nok dukke et par guldkorn op.
  13. Mistet motivationen

    Tror jeg vil høre en gang Slayer næste gang jeg skal træne!
  14. Træningplan

    Hva med fullbody mandag og fredag?
  15. Sjov aften

    Hellere pot end alkohol! :4thumbup:
  16. Fullbody uden squat og dødløft

    Synes det er ganske let at lave dødløft og squat er du sikker på at det ikke er fordi du gider at lave disse øvelser. DL er meget god til at bygge rygmuskler og skuldermuskler man kan lave et hav af forskellige roøvelser men DL er en konge øvelse og er nok den ene øvelse der træner flest muskelgrupper på en gang.
  17. hvorfor ik bare forøg vægten?

    Hvis man indtager animalske og planteprotein sammen så opvejer de så at sige hinanden fks peanutbutter med mælk til eller smurt på kylling som derefter skal i ovnen (skulle forøvrigt være superlækkert)
  18. Mistet motivationen

    Jeps har tjekket Youtube ud det er sq lidt fedt at sidde og se folk der løfter jern. Offtopic: tjek arnie prankcall den hvor du ser mister Freeze som billede herregrineren! Tak for svarene folks!
  19. Mikkel Kessler mod Markus Beyer en realitet

    Godt boksestævne en flot sejr til Kessler og et nederlag til Markussen et tegn på at de er oppe imod reelle modstandere modsat før i tiden hvor det var en gang Cirkus Palle med Brian Nielsen som hovedentertainer "hver" fredag og Lørdag mod endnu en sagesløs og elendig slatten boksebold.
  20. Mistet motivationen

    Ok så det er ikke helt traditionelt HST men jeg valgte at køre forskellige øvelser da det giver mere variation end det HST jeg har kørt før. Godt MOL findes for det er sq her jeg kan finde lidt motivation til at fortsætte!
  21. Mistet motivationen

    Tja det kunne jo være at man jo får en bedrer fysik og det er jo ganske godt når man jo ikk er en årsunge mere. Hva angår træningen så er det jo et traditionelt HST med 15 10 og 5 reps fordelt på to uger hver. Måske er det fordi at jeg træner alene at det kniber der er ikke rigtigt nogen til at svinge pisken.
  22. hvorfor ik bare forøg vægten?

    Prøv peanutbutter det er meget energitæt dvs at du ikke behøver at spise store mængder af det for at få kalorier 100g indeholder ca 2500kcal! :4thumbup: dvs for mit vedkommende så dækker det ca halvdelen af mit kalorie indtag for at kunne tage på. Derudover er det smækfyldt med protein ca 29g pr 100g umættede fedtsyrer som er godt for en og ikke mindst zink som er essentielt til ens testosteronproduktion. (køb helst den økologiske da den traditionelle indholder små mængder transfedtsyrer for at olien ikke skiller)
  23. Hjælp - hvorfor står jeg stille? :-(

    165 og 63kg er da en normal vægt måske er det din krops idealvægt siden du ikke taber dig mere.
  24. Hst program

    Tror ikke det vil gøre en forskel og hvorfor vil du det ?
  25. Revision af træningsprogram

    Hos mig skåner den "buede" stang mine underarme når jeg træner mine biceps for jeg får ondt i underarmene af en lige stang- den buede stang hedder forresten en m-stang.