Kosttilskud


FruJensen
 Share

Recommended Posts

Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om kosttilskud. Nu kan jeg se herinde, at mange af jer bruger det.

Hvordan bruger i det ?? Er det specielt sammensat med netop den kost i spiser, for evt. at opveje noget kosten ikke indeholder ?? Eller på samme måde som f.eks. "Herbalife", der efter sigende også er et kosttilskud, altså som erstatning for et måltid ??

Hvilke mærker bruger i ?? Jeg skal tabe mig meget, og ville høre jer, om i evt. kan anbefale noget. Er der noget af det der er mere velegnet til vægt-tab end andet ??

Håber ikke det er for kryptisk skrevet :)

Fru Jensen

Link to comment
Share on other sites

Skal du tabe dig "meget", er det, du skal bekymre dig om først og fremmest din kost. Det er dog okay en sjælden gang, at erstatte et par måltider med en næringsrigtig shake.

Du siger, at mange herinde bruger kosttilskud. Jo, det skal nok passe. Men det er mit kvalificerede gæt, at det for størstepartens vedkommende drejer sig om ekstra protein og kreatin. Altså produkter som specifikt retter sig mod fitnessfolket og anvendes i træningsøjemed. Og produkter som JEG - sagt i generelle vendinger - finder aldeles overflødige. Den rette ernæringsbalance kan fint opnås gennem alm. sund kost. :bigsmile:

Er der noget af det der er mere velegnet til vægt-tab end andet ??

Det lyder lidt som om, det du fisker efter er et vidundermiddel som kan hjælpe dig til at smide yderligere kilo. Sådanne midler findes desværre ikke - skønt industrien ynder at fortælle en anden historie. :4signme::camper:

Kostomlægning og daglig motion. DET er vejen frem! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke Chrizz.. Jeg skyller selv 3-4 krus grøn te ned om dagen, det skulle jo være bevist at det kan øge stofskiftet, godt nok kun med små 3-4% men hvorfor ikke tage det med? :)

Ellers har du da fuldstændig ret, en masse motion sætter mere fut på stofskiftet end noget andet legalt kosttilskud.

Hvis du absolut skal have et eller andet, kan du prøve nogle æbleeddikepiller, jeg synes selv det kan regulere min sult lidt.. Men måske er det bare psykisk?

Link to comment
Share on other sites

Hej Chrizz og JokerX

Tak for jeres svar :)

Det var ikke ment som en fisketur efter nemme løsninger :lol: , men mere som fiskeri efter tips ;) Jeg troede at det måske var noget der være gavnligt på en eller anden måde. ;)

Grøn te .... Det må jeg notere mig. Det tæller også som væske på en dag med te mener jeg.

Okay, det med mange, det var måske fejlformuleret. Men jeg har jo siddet og luret i nogen af brugernes "Log", og der er mange af dem jeg har set, påskrevet med et kosttilskud. Men jeg er sikker på du har ret, det er nok noget med proteiner og sån. Det er nok ikke noget jeg er ude efter, da jeg jo på ingen måde træner på deres plan.

Fru Jensen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share