Hvordan starter man op ??


FruJensen
 Share

Recommended Posts

Jeg har et hav af spørgsmål, og håber nogen kan/vil hjælpe mig med at finde svar.

Hvordan startede i op med at træne ?? Hvad gik i ud fra ??

Det jeg tænker på er, hvilke øvelser brugte i, og hvor mange sæt af hvor meget ??

Hvor mange gange går man som begynder i et center om ugen ?? Er der noget jeg skal tænke på, eller passe på ??

Er alle motionscentre ens ?? Ment på den måde, er der nogen der er bedre f.eks. hvis man vil træne noget specielt, eller træne "all-round". Håber i forstår meningen :unsure:

På forhånd tak for alle svar :)

Fru Jensen

Link to comment
Share on other sites

Hej FruJensen

Fandte lige en meget god artikel til dig.

http://www.getbig.dk/vis_artikel.asp?id=233

NEJ alle centre er ikke ens. Undgå de store kommercielle centre der kun er interesseret i dine penge. Kendetegnet for disse centre er ofte en kæmpe maskinpark uden frievægt. Og uengageret personale.

Find et lille center hvor personalet "brænder" for træning og hvor der er frievægte. Få nogen dygtige folk til at lære dig korrekt udførelse af disse Squat, bænkpres mv. Desværre er der ikke så mange piger der vælger disse øvelser. Istedet sidder pigerne år efter år i maskinerne og får ikke de resultater de kunne opnå ved korrekt træning.

God træning :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share