Kvinde/pige savnes


TLunau
 Share

Recommended Posts

Med fare for stavefejl nævner jeg ingen navne men vil blot fortælle at vi i TSK er så heldige at 2 tøser just har fået licens... problemet er at vi bare mangler et enkelt tøs-pige-barn til at kunne sætte et pigehold... det ville alt andet end lige være sjovere og en blidere måde at komme ind i sporten på ved at stille op som hold første gang... på den måde skal man kun koncentrere sig om et løft og samtidig bliver sammenholdet styrket... du behøves hverken være stærk eller erfaren bare lysten er der... så er der nogen tøser derude der sidder med en lille styrkeløfter gemt inden i sig der kun venter på at blive sluppet frådende ud så er det nu I skal slå til :santa2:

God jul til alle

Link to comment
Share on other sites

God ide Orca... vil straks prøve at finde en styrkeløfter-tøs på dating :santa2:

"........Stor, muskuløs Powerlifter, søger quinde med interesse for: vægte(ikke stjernetegn), proteiner, storvask(da mit træningstøj lugter af gnu), og ikke mindst lysten & evnen til at barbere min ryg på daglig basis :tongue: ......"

Held og lykke med det Zoa :xmas: ,

Niske

P.S. God jul.

Link to comment
Share on other sites

God ide Orca... vil straks prøve at finde en styrkeløfter-tøs på dating  :santa2:

"........Stor, muskuløs Powerlifter, søger quinde med interesse for: vægte(ikke stjernetegn), proteiner, storvask(da mit træningstøj lugter af gnu), og ikke mindst lysten & evnen til at barbere min ryg på daglig basis :tongue: ......"

Held og lykke med det Zoa :xmas: ,

Niske

P.S. God jul.

:lol: Storgrineren :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share