Køb af Tour de France på DVD/VHS


Xzebetz
 Share

Recommended Posts

Mit spørgsmål er om der er nogen der ved om man kan købe tidligere tour de France på DVD eller VHS? Så man kunne gense de tidligere løb... En opsamling over de forskellige år eventuelt...

Fandt engang en hjemmeside hvor de solgte helt tilbage fra 87, men har smidt det link væk...

Link to comment
Share on other sites

Du skal enten have fat i World Cycling Productions eller gå ned og købe februarudgaven af magasinet Cycle Sport (med Tyler Hamilton på forsiden). Næsten bagerst er en oversigt over alle de video-/DVD-film, som CS forhandler, herunder en TdF-film for hvert år fra 1989-2003 samt diverse klassikerløb fra 2003.

Endelig - hvis du bare ikke kan få nok - så mener jeg Politiken stadig sælger Jørgen Leths film om cykling fra 1970'erne på video: "Stjernerne og vandbærerne", "En forårsdag i helvede", "Den umulige time" og bonusfilmen "Eddy Merckx i nærheden af en kop kaffe". Sidstnævnte er af smågak, eksperimentel og lidt surrealistisk karakter, mens de 3 første er mere traditionelt dokumentariske. Kan varmt anbefales :)

Ziggymund :bike:

Link to comment
Share on other sites

Mange tak, det vil jeg undersøge.

Forsøgte sidste år at skrive til Tv2 for at høre om det var muligt at købe nogle af deres optagelser eller sammendrag, da jeg syntes at Mader og Leth simpelthen styrer selvom Mader ofte tager fejl.... Men fik det svar at dette kun var muligt mod en fyrstelig betaling.. Og dette var ordret...

Men forsøger på de steder du anbefaler.

Link to comment
Share on other sites

Forsøgte sidste år at skrive til Tv2 for at høre om det var muligt at købe nogle af deres optagelser eller sammendrag, da jeg syntes at Mader og Leth simpelthen styrer selvom Mader ofte tager fejl....

Ups! Nu sidder jeg virkelig og fortryder min hjælpsomhed :lol:

En eller anden burde tvinge dig til at skrive følgende 100 x i et fedtet stilehæfte:

"Jørn Mader er en skandale som kommentator af cykelløb"

"Jørn Mader er en skandale som kommentator af cykelløb"

"Jørn Mader er en skandale som kommentator af cykelløb"

"Jørn Mader er en skandale som kommentator af cykelløb"

"Jørn Mader er en skandale som kommentator af cykelløb"

... :devil:

Men det gode for dig v. et evt køb af TV2 dyre "remix" er at du kun behøver købe et års udgave. Mader siger jo det samme ævl år efter år efter år efter år: "Det bliver Zabel, Zabel, Zabel, Zabel vinder, Zabel træder uimodståeligt igennem .... det blev Cipollini" (ovenikøbet med flere længder) :lol: :lol: :lol:

God fornøjelse med indkøbet

Ziggymund :bike:

Link to comment
Share on other sites

En eller anden burde tvinge dig til at skrive følgende 100 x i et fedtet stilehæfte:

"Jørn Mader er en skandale som kommentator af cykelløb"

"Jørn Mader er en skandale som kommentator af cykelløb"

"Jørn Mader er en skandale som kommentator af cykelløb"

"Jørn Mader er en skandale som kommentator af cykelløb"

"Jørn Mader er en skandale som kommentator af cykelløb"

HØRT!!

(med fare for at blive beskyldt for tråd-crashing....)

Sander

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share