Pumper-cd


Guest simoh
 Share

Recommended Posts

Alt det døds rok kan i holde for jer selv.

Det skal være POP med meget gang i, Dance eller Techno.

Træningen skal følge bassen.

Dvs. når bassen virkelig trykker, 120 - 140 gange i minuttet, har du tænkt dig at reppe med samme fart :blink::unsure: :lol:

Det må jeg nok sige imponerende. Se det er dynamisk træning! ;) :lol:

nu begøver han jo ikke at reppe på hvert slag ;)

anyway høre i så den her slags musik i jeres center ? hvis i gør gider i så ikke sende en stille tanke til mig der ricikerer at hører westlife eller dj alligator når jeg skal op og træne ? :(

Link to comment
Share on other sites

Don_Nors >> Nej, det er ikke altid at de kan finde ud af at spille ordentligt musik i obbc. Men det har jeg selv tænkt mig at gør noget ved! (når jeg træner ihvertfald). Simpelthen lave en cd også hører om de ikke vil smække den på. Jeg tror nok det er muligt, i obbc ihvertfald :)

Link to comment
Share on other sites

anyway høre i så den her slags musik i jeres center ? hvis i gør gider i så ikke sende en stille tanke til mig der ricikerer at hører westlife eller dj alligator når jeg skal op og træne ?

Så er det godt, man har nøgle til centret og træner når der ikke er andre. Så kan man sætte alt det metal/rock på man har lyst til, samtidigt med man selv styrer volumen. :devil:

Link to comment
Share on other sites

cisse > Det er ik os alle der er så heldige <_< ;)

Til alle bass fans. Der er lavet en rigtig fed cd, hardbass chapter two. 41 sange der er remixet af Rocco, Bass-T, Pulsedriver og Todd Diver. Aldrig før har jeg hørt så gal en bass :D. Den er hammer fed og alle pengene værd!

Jeg kan desværre ikke vedhæfte bagsiden af cd'en her :(

Link to comment
Share on other sites

Der er ikke noget værre end at stå og psyke sig op til et løft, og radioen så skifter til et West Life nummer. 

Jo - når den bagefter skifter til en eller anden reklame for en bilvask :blink:

Mine bud

The Haunted - "Trespass" - mit for tiden ynglings pumpe nummer.

Ellers er der all timeren "In Vein" med selvsamme band ....yeah!

Ellers så har jeg ofte haft hele Vulgar Display of Power med Pantera med i LvK.

Den bringer lykke og store arme :D

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

ha bilvask kan jeg slå. 24nordjyske's trafik meldinger er _dræbene_ :( :thumb_down:

generelt at lokal radion til at lukke op og skide i, i frederikshavn - jeg foretrækker faktisk westlife :blink:

Ellers så har jeg ofte haft hele Vulgar Display of Power med Pantera med i LvK.

Den bringer lykke og store arme 

Respekt! det er mit Pantera ynglings album. det er så fedt når Phil på nummer 9 synger.

The so many times

You practice in your mirror

To be just like me

But you just can't see

You ain't got the balls, son :headbanger:

og måde mouth for war åbner på er bare så fed!

generelt et fedt album. kunne nu også være fedt at pumbe til cowboys from hell B)

Link to comment
Share on other sites

Yeah :devil: The Haunted tæsker mås i en grad, der ikke er mange der formår at gøre dem efter!

Respekt! det er mit Pantera ynglings album. det er så fedt når Phil på nummer 9 synger.

The so many times

You practice in your mirror

To be just like me

But you just can't see

You ain't got the balls, son

og måde mouth for war åbner på er bare så fed!

Der er nu altså et eller andet over at maxe til new level (nr. 2) den er så tung og den passer så godt til et grinder dødløft :D
generelt et fedt album. kunne nu også være fedt at pumbe til cowboys from hell

Yeps - der er flere af sangene fra det album på en blandet cd der ligger nede i LvK.

Har haft den smidt på et par gange....respekt til ham der har smidt den der :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share