Forbrug af kosttilskud


Petan
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg er ved at skrive en større opgave omkring forbruget af kosttilskudet protein, og har i den forbindelse et spørgeskema, som det ville være en stor hjælp hvis så mange som muligt ville være flinke at udfylde.

Håber meget at der er nogen der lige vil bruge et minut eller to....

Spørgeskemaet kan findes på følgende link:

[Link fjernet af Admin - ensidigt fokus på en bestemt forhandler]

vh

Peter

Edited by Morten Z
Link to comment
Share on other sites

Hej

Det er min bror, Jeg er ved at skrive bacheloropgave om, og jeg tager udgangspunkt i hans forretning og markedet generelt.

Jeg kan godt se at det måske ligger på grænsen til hvad der er tilladt, men reklame vil jeg ikke kalde det.

Jeg skriver en mail til motion-online.dk og henviser til denne tråd. hvis de mener at det er at overtræde reglerne, må de jo slette den.

vh

Peter

Link to comment
Share on other sites

Spm. 11

Kender du XXX.dk?

Ja 

Nej 

--------------------------------------------------------------------------------

Spm. 12

Har du tidligere købt proteinpulver hos XXX.dk?

Ja 

Nej 

--------------------------------------------------------------------------------

Spm. 13

Har du planer om at bøbe proteinpulver hos XXX.dk i fremtiden?

Ja 

Nej 

Måske 

Det stinker at reklame.

Den nye rel er god og dårlig. Det er lidt pladt at man ikke må snakke produkter, men jeg kan godt forstå at der er mange der ikke vil betale for reklame.

Brian

Link to comment
Share on other sites

Petan:

Jeg er ved at skrive en større opgave omkring forbruget af kosttilskudet protein
Hvis man kigger på dit spørgeskema, er det da ikke særlig ambitiøst for en bachelor-opgave. Hvad studerer du?
Det er min bror, Jeg er ved at skrive bacheloropgave om, og jeg tager udgangspunkt i hans forretning og markedet generelt.

Jeg kan ikke se hvordan du tager udgangspunkt i "markedet generelt" i førnævnte spørgeskema.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share