Antal kalorier ca. for at være i overskud?


congokurt
 Share

Recommended Posts

det er sandsynligvis fordi, du spiser affaldsmad. De fleste "moderne" madvarer er højenergirige og næringsfattige. Spis i stedet mad der har et lavt energiindhold, og som mætter meget.

Fx kan jeg på 2000 kcal være total mæt hele dagen, men jeg kan også spise en anden kost og gå sulten i seng på 4500 kcal.

Edited by JesperT
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Hej JesperT!

Hvordan bærer du dig ad med at blive mæt fr 2000kcal?

Jeg ved selvfølgelig ikke hvordan JesperT's kostplan ser ud, men jeg cutter pt. og bør derfor ligge omkring 2200 Kcal/dag. Det er ikke nemt i starten men det er absolut muligt at blive mæt. Fidusen er grønsager! Glem den lyse pasta og de hvide ris og skru op for det grønne. NAM-NAM. Bon appetit. :)

Link to comment
Share on other sites

Min lille "hemmelighed" er at fordele 125-150 gram ris over alle dagens måltider, hvor resten så består af eksempelvis grøntsager kylling & tun. På denne måde kan jeg også snildt leve af 2000 kcal - og endda under, uden at være presset i bund. Det tager en uge's tid, hvor det er lidt hårdt, men derefter er det ikke noget problem.

Men jeg er altså også typen som synes at ris (hvide eller ej) mætter ekstremt - jeg har forsøgt at introducere denne taktik til andre mennesker som overhovedet ikke bliver mæt af ris - og så er det ikke en taktik man skal stile efter ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share