Spinning...Hvor stort vægttab?


Stine24
 Share

Recommended Posts

Hej.

Jeg er begyndt at gå til spinning 2 gange om ugen og styrketræner 1-2 gange om ugen (desværre mest 1 gang :bigsmile: )

Jeg sørger for at spise ml 5-6000 kj om dagen og mangler at smide de sidste 10 kg.

Hvor stort et vægttab om ugen tror I jeg kan regne med?

Det skal lige siges at jeg ikke altid er så god i weekenderne, nogle gange ryger der et par øl ind... men det synes jeg også der skal være plads til i perioder :lol:

Stine

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke noget bud på dit spørgsmål, men vil hellere vende det om!

For at sikre balance ud fra et sundhedsmæssigt synspunkt bør kalorieunderskuddet pr. dag ligge omkring max. 500 kcal svarende til ½ kg pr. uge. De 10 kg burde du her ud fra fordele på minimum 5 måneders vægttab.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hvor stort et vægttab om ugen tror I jeg kan regne med?

Hejsa Stine det er meget forskelligt, men istarten vil det ikke gå så stærk med dit vægttab, men efterhånden som din kondition blive bedre bruger du også mere energi og derfor vil det også gå stærkere.

Jeg har sådan ca. tabt 1 kg om måneden til at starte med, men okay man kan nok godt tabe lidt mere.

Husk at styrketræning er en rigtig rigtig god ting, så se om du ikke komme op på 2 gange om ugen fast.

Mere muskelmasse gør at din krop bruger mere energi...

Jeg startede i august med at veje mig, lagde kosten om i oktober.

Og har faktisk lige for en uge siden tabt præcist 10 kg, men styrketræner også så man skal kun bruge vægten som en slags info om ens vægttilstand.

Hellere bruge et målbånd, og så mål dig hver måned eller hver anden og så brug spejlet er meget bedre.

Evt. tage nogle billeder også..

god træning

Benjamin - do the funky :chicken:

Husk at kost indtaget har meget at skulle ha sagt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share