Go'morgen Danmark


Hansen0109
 Share

Recommended Posts

Var der nogle af jer som så Go'morgen Danmark på TV2 i morges?

Der var tre deltagere inde i studiet, som deltager i Mr. Fitness i morgen.

Det var Jan Moos, Søren Hansen & Lars Hyttel.

Hvilke af de tre synes I havde den pæneste krop?

Personligt synes jeg det var Jan Moos...

Link to comment
Share on other sites

Jeg nåede at se noget af det. Hvis de stod i den rækkefølge som du remsede dem op, så syntes jeg også at det var Jan Moos. Ham ovre til venstre, Lars Hyttel som havde vundet tidligere, syntes jeg nu havde den mindst pæne <_< Han var ikke ligeså markeret som de andre, og syntes hans bryst manglede lidt, eller også så det bare lidt underligt ud. Andre som lagde mærke til det ?

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes dæleme de var puny, den ene havde trænet i 12år, 12ÅR!?  :o

Har du måske overvejet at de ikke skal være større end de er nu?! ;)

Ja, ved godt de skal være nogle små fitness nips, men alligevel... 12år...

Når man er nået op et højt niveau, så går det rigtigt langsomt med ens fremskridt, og tilføjer man både en karriere og børn, som også skal passes, så er det ikke helt så let at få trænet nok eller ihvertfald optimalt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes dæleme de var puny, den ene havde trænet i 12år, 12ÅR!?  :o

Har du måske overvejet at de ikke skal være større end de er nu?! ;)

Ja, ved godt de skal være nogle små fitness nips, men alligevel... 12år...

Jeg tror du har lidt urealistiske forventninger til hvad der kan lade sig gøre uden doping eller super gener. Jeg har trænet i samme center som Lars Hyttel og han er pænt stor. Jeg ville være ret tilfreds hvis jeg kune opnå en krop som hans. Og selv om han har trænet i 12 år, så er de sidste år nok mest vedligeholdelse af hans resultater.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror du har lidt urealistiske forventninger til hvad der kan lade sig gøre uden doping eller super gener. Jeg har trænet i samme center som Lars Hyttel og han er pænt stor. Jeg ville være ret tilfreds hvis jeg kune opnå en krop som hans. Og selv om han har trænet i 12 år, så er de sidste år nok mest vedligeholdelse af hans resultater.

Måske, eller så er det bare fordi jeg er vant til, at folk på mol er så store..

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan du kalde Lars for lille??????? :blink:

Jeg træner i samme center som ham, og live er han pænt stor. Dog ikke så stor som de tunge drenge i BB. Men de er heller ikke fra denne planet..... :tongue:

Han vejer omkring de 90kg op til en konkurrence...... Det er sgu da okay....

Han løfter dog ikke så tungt som jeg havde troede..... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det er da ikke nogen skam til at have trænet i 12 år og ikke værre større end nævnte person (aner ikke hvem han er). Det har da noget at gøre med hans mål, måske ønsker han ikke at være større. Derfor kan man jo godt fortsætte med at træne.... :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share