Lovehandles & bildæk


Cpt. Pikslips
 Share

Recommended Posts

Heysan!

Jeg har siden oktober gået til spinning, med efterfølgende styrketræning af de største muskelgrupper, 2 gange om ugen.

Jeg har omlagt kosten en sjat. Primært lidt flere grøntsager og lidt mindre fastfood.

Resultatet er dog også et vægttab på +10kg og en lettere opstramning af kroppen, men.....

Jeg mangler stadig at smide 20 kg, som jeg er fast besluttet på, og af en eller anden årsag så forsvinder mine lovehandles og bildækket rundt om maven ikke rigtigt. Tværtimod er disse blevet mere dominerende, da kroppen jo strammes op andre steder.

Hva´ faen skal jeg gøre for at træne netop dette område væk?

Link to comment
Share on other sites

hej og velkommen til Captain :bigsmile:

Du er nødt til bare at fortsætte med at tabe dig, så forsvinder det på maven til sidst. Du kan desværre ikke selv bestemme hvor fedtet først ryger af (det afgører dine gener), og generelt så er det, hos mænd, på maven det sidste sted hvor fedtet forsvinder (for kvinder er det ben/hofte/balder)

Edited by -Anders-
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hejsa jeg er også ved at reducere mit kropsfedt, og ja som Anders skriver, så skal du bare forsætte. så forsvinder dit fedt på siden og rundt om maven...

Jeg har også tabt ektremt meget alle andre steder, men først nu begyndet min mave virkelig for alvor at tage form.

Måske det var en ide at styrketræne alle dine muskel grupper, så giver du jo dig selv en ekstre fedtforbrændings tjeneste, idet du øger din muskelmasse.

Plus syntes det er godt at se. at alt det mave man har trænet begynder at tage form, efterhånden som fedtet forsvinder...

Men godt klaret og held og lykke fremover, hvis du har mulighed fpr det så evt. kombinere din spinning med noget andet cardio træning.

god træning

Benjamin - do the funky :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Lovehandels eller håndtag (kært barn har mange navne) er næsten pr. definition de sidste der forsvinder. Jeg er selv i færd med at fjerne mine (73 kg/176 cm/42 år) og selv om det faktisk er det eneste jeg har lyst til at få fjernet, så må jeg leve med at jeg først bliver hulkindet og mister størrelse omkring bryst og arme inden de så meget som taber det mindste i omfang. Det er uretfærdigt men nærmest en naturlov. <_<

Link to comment
Share on other sites

Hva´ faen skal jeg gøre for at træne netop dette område væk?

Hey, det er da godt gået at du allerede er kommet af med 10 Kg. Som de andre siger, så er der ingen vej udenom et generelt vægttab, men når du nu selv skriver:

Primært lidt flere grøntsager og lidt mindre fastfood
så er du vel klar over, at der er noget at hente ved helt at droppe fast food'en. Ellers kan du jo starte en log, så er det lidt lettere at følge med i hvad du foretager dig, og hvor noget kan forbedres.

Ziggymund :bike:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er da blevet en del mindre over det hele (dog er mine kinder og dobbelthage ikke blevet synderligt mindre, men det kommer vel... :unsure: ) Men der hvor jeg virkelig synes det batter er hofter og lår. Der svinder jeg vel godt 1 cm om ugen - enten det ene eller andet sted. Jeg har mere eller mindre smidt vægten væk og bruger primært målebåndet til at se mine resultater. Vægten gør mig sgu bare deprimeret, så det kommer kun frem engang imellem, bare sådan for en god ordens skyld ;)

Kanon godt gået med de 10 tabte kilo - keep rocking :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share