træning uden at blive større


michael000
 Share

Recommended Posts

Jeg ved ikke hvor mange gentagelser du tager nu, men hvis du kun vil vedligeholde bør du tage 10-15.

vrøvl ;)

Hvis han ikke supplerer kroppen med den mængde energi den skal bruge for at opbygge muskler, så er repantallet underordnet - han vokser IKKE.

Hvad er dine stats, michael? Højde, vægt, fedtprocent?

Jeg vil næsten sige at du kan træne som du har lyst, bare det ikke er væsentlig mindre eller ekstremt anderledes end den måde du hidtil har trænet, så vil du formentlig bevare det du har nu :)

Men edior har sådan set ret i at hvis du bliver ved med at tage samme vægt og antal reps vokser du næppe mere ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke hvor mange gentagelser du tager nu, men hvis du kun vil vedligeholde bør du tage 10-15.

det var dog noget rigtig vrøvl, mit bud ville være at træne for styrke med få rep, man kan altid have godt af at blive stærkere

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville nok give Teddy ret, og sige du skulle træne for styrke altså i 1-5 rep skalaen.

Evt. køre nogle PTP cycles, bænk+dødløft - husk irradiation og tension principperne!

Ifølge Pavel skulle denne metode, kun tone øge muskeldensiteten, og ikke muskelmassen i den forstand.

Kike

Link to comment
Share on other sites

Nogle ønsker af flere årsager ikke at blive større, folk har forskellige mål og ved fra mit erhverv at man godt kan være i super form, stærk og hvad man ellers kan ønske sig uden at være stor.

Enig. Men jeg gik ud fra at michael000 ikke havde en funktionel men derimod en kosmetisk vinkel på tingene.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Nogle ønsker af flere årsager ikke at blive større, folk har forskellige mål og ved fra mit erhverv at man godt kan være i super form, stærk og hvad man ellers kan ønske sig uden at være stor.

Enig. Men jeg gik ud fra at michael000 ikke havde en funktionel men derimod en kosmetisk vinkel på tingene.

Rommel

Det var jeg nu heller ikke klar over om han havde, det er ikke rigtig til at læse ud fra hans post. Men uanset hvad hans mål er tror jeg der er hjælp at hente her.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share