Bumser


Horza
 Share

Recommended Posts

Jeg begyndte at styrketræne for lige over et år siden. Og umiddelbart efter begyndte jeg at få bumser på skulderne (kun der). Jeg kæder min træning og bumserne sammen, da jeg ellers er kommet over de traumatiserede teenageår, og ikke har problemet i ansigtet mere.

Og bare lige for at slå en ting fast med syvtommersøm, så er det ikke fordi jeg tager noget "ekstra" for at blive større. Det er der mange jeg har spurgt til råds der allerede har spurgt om. Men har også læst at bumse problemet er proportionelt med den mængde testosteron man har i kroppen, og når man styrketræner har man jo helt naturlig en øget egenproduktion.

Har prøvet diverse matas produkter, bl.a. tea tree oil, som blev skamrost på et forum for teenagere jeg fandt ved en søgning på emnet. Men det virker ikke for mig :thumb_down:

Er der andre styrketrænere herinde der har, eller har haft et lignene problem, som har nogle gode råd ? Har læst alverdens husråd om at både citroner, gær og saltvand skulle være godt :blink:

Link to comment
Share on other sites

Der er et par tråde om det i arkiverne. Konklusionerne er, at det er hormonrelateret, og intet har med kosten at gøre (hvilklet stadig lyder mærkeligt i mine ører). Ved træning kan der forekomme ændringer i dit testniveau osv.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share