Hjælp med træningsprogram


PMN
 Share

Recommended Posts

Jeg har trænet i godt og vel 4 mdr. og har hovedesagligt fokuseret min træning med henblik på eksplosiv styrke og en flot atletisk krop, førstnævnte har stor betyddning, da jeg til daglig spiller basketball.

fortiden kunne jeg godt tænke mig at fokusere mere på brystmusklerne, så jeg tænkte at jer eksperte måske kunne hive nogle god råd ud af ærmerne. yderligere er jeg i tvivl om jeg skal nøjes med basisøvelserne eller også isolationsøvelserne og hvor tungt jeg skal træne, nu da jeg kun har trænet i 4 mdr.

jeg træner det såkaldte pyramide træning med ca. 12-8-6-4 reps. og træner godt og vel 5-6 gange om ugen.....

på forhånd tak.....PMN

" It's not the will to win, it's the will to prepare for winning, that makes the difference"

Link to comment
Share on other sites

jeg træner det såkaldte pyramide træning med ca. 12-8-6-4 reps. og træner godt og vel 5-6 gange om ugen.....

Lad være. Problemet med pyramide træning er, at når du når til de tunge sæt, så vil de mange lette sæt inden have trættet din krop, så du ikke kan løfte så tungt, som hvis du ikke havde lavet alle de høj-rep sæt.

Link to comment
Share on other sites

prøv at stable et fornuftigt split program på benene, det kan du jo så bare selv stykke sammen sådan at der bliver fokuseret mest på at træne bryst!

jeg roder med et HST program for tiden, med 3 gange træning om ugen.. fullbody... tidligere kørte jeg med 4-split program... og sys at mit HST program kører mere fornuftigt, det indeholder primært basis brystøvelser! men det kan selvfølgelig være smag og behag!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share