Cutting


Back
 Share

Recommended Posts

Jeg skal i gang med at cutte og jeg vil gerne vide, hvad folk kan anbefalede udover sundkost og motion. Sidste gang jeg cuttet havde jeg problemer med det sidste kg, hvor jeg tabte forholdsvis meget muskelmasse. Så mit spørgsmål er, hvad bruger i af kosttilskud mens i cutter?

Link to comment
Share on other sites

Sidste gang jeg cuttet havde jeg problemer med det sidste kg, hvor jeg tabte forholdsvis meget muskelmasse.

Fik du nok protein? Hvis ikke og du har svært ved at få nok igennem din normale kost kan proteinpulver være en fin hjælp. Det er det eneste egentlige kosttilskud jeg bruger pt og kun en enkelt gang om dagen ud over træning (jeg cutter pt). Bruger dog også lidt hørfrøolie og fiskeoliekapsler.

Måske var dit energiunderskud for stort (for lidt mad eller for meget motion), så ryger der også muskler næsten uanset hvordan kosten ser ud.

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger ingen kosttilskud under cutting ud over vitaminpiller og fiskeolie. Proteiner får jeg normalvis nok af gennem kosten. Prøv at registrere, hvad og hvor meget du spiser, så kan du lettere finde svaret på dit problem. Måske er det blot fordi at du cutter for kraftigt. Jeg cutter max 15% af mit ligevægtsindtag og jeg bliver da nok en smule mindre men beholder alligevel min styrke.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share