Cut, and then?


Viggo
 Share

Recommended Posts

Hej! B) Jeg er forholdsvis ny i faget BB. Jeg har snart trænet et ½årstid, og det går fremad :lol:

Jeg cutter lige for tiden, og det går skam også fint. Men jeg har abre tænkt på: Hvad gør i andre når i ved sommerens start har nået den ønskede fedtprocent? Bulker i, eller kører i et ligevægtsindtag?

Regards, Viggo

Link to comment
Share on other sites

Hvis du bare er ude for at lodde stemningen omkring sommeren, så er det min forventning at gå op på min. ligevægtsindtag, når målet er nået. Det kommer nok af sig selv, idet sommeren jo bringer både is, øl, grilfester o.lign. med sig. Og det skal der sgu være plads til. Ellers har jeg ikke lagt en nærmere plan for efterår/vinter, andet end at tage LIDT på igen i et forsøg på at få LIDT størrer muskler generelt. Jeg forventer dog ikke ligefrem at bulke, da det blot gør næste cutting så meget sværere. Og jeg kan godt lide at min krop er lidt rippet hele året.

Link to comment
Share on other sites

Viggo>

Jeg cutter lige for tiden, og det går skam også fint. Men jeg har abre tænkt på: Hvad gør i andre når i ved sommerens start har nået den ønskede fedtprocent? Bulker i, eller kører i et ligevægtsindtag?

Jeg veksler imellem så vidt mulig ligevægt og diæt i de 2-3 mdr sommeren varer, svinger max et par procent i den periode. Hvis jeg har gainet, så er det diæt indtil jeg er helt nede, hvorefter jeg løsner grebet lidt på diæten - og sådan svinger det frem og tilbage. Dog ikke noget der kommer i vejen for fest.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share