Protein og Kulhydrat Når man vågner??


JEC
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg med fordel (som altid) læst lidt om fordelene ved at tilføre kulhydrat ifm. indtagelse af proteinpulver, og tilfører selv druesukker til min shake efter træning. Nu tager jeg sædvanligvis også en proteinshake lige efter jeg er vågnet, er det en ide også at tilføre druesukker i denne shake, eller er dette uden betydning??

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Hvis du også spiser morgenmad til din shake, vil jeg ikke mene det gør nogen forskel. Jeg blander selv druesukker i min efter-trænings-shake. Men om morgenen ryger den ned i halsen sammen med havregrynene og en kop kaffe. B)

Edited by Viggo
Link to comment
Share on other sites

OK - Jeg skulle måske have tilføjet at jeg får en "normal" morgenmad omkring kl. 8 (et par timer efter stået op - så det er ikke fordi proteinshaken erstatter morgenmaden..... :)

Stubbe > Hvad er uden betydning?? at blande druesukker i, eller i det hele taget at tage shaken?? :blink:

Link to comment
Share on other sites

shit i er hurtige  :beatup:
Trods dit langsomme indlæg :tongue: var det god info B)
Stubbe > Hvad er uden betydning?? at blande druesukker i, eller i det hele taget at tage shaken?? 

Det var druesukkeret jeg hentydede til hvis du spiste morgenmad samme tid. Men det kunne for den sags skyld gælde shaken også hvis dit morgenmåltid indeholdte protein.

Hvis der går et par timer inden morgenmad ville jeg indtage lidt kulhydrater med det samme, men som Anders siger, så helst i form af mad.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share