Proteintilskud


Dubai
 Share

Recommended Posts

Hej der!

Jeg er en af de motionister, der sidder og fedter med tingene i allnatural-arket. Det kniber ofte med at få nok protein i min mad, og jeg ville derfor høre, hvad jeres mening er om at at tage noget tilskud. Med andre ord, er det totalt unødvendigt for mig, og er jeg bare blevet smittet af hype'n på MOL?

Og hvis det skal være? Hvad køber man så? Jeg bor langt fra DK og skal nok ud i nogle af de mest kendte mærker for at være nogenlunde sikker på kvaliteten. Jeg ved godt, der ikke kan nævnes navne i dette forum, men måske et link eller en PM? Jeg spiser en proteinbar en gang imellem, men de er ret dyre (er lige i gang med at gufle 76 g til 20 kr.!!). Hvor højt skal proteinindholdet i sådan en fætter være, for det er et godt bud? Den jeg sidder med nu har 30 g.

Og lige mit mål: som for mange piger - tabe vægt og stramme lidt op. Hey, måske man en dag kan SE de muskler, der MÅ være der! Jeg er 1,84, vejer pt. 83 og vil gerne ned på mellem 75 og 78 kilo. Styrketræner 4-5 gange om ugen.

På forhånd tak for de koge svar!!

Dubai

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share