Muscle Memory, DOMS, Excentrisk.......


Johannes Hyldahl
 Share

Recommended Posts

Drop de useriøse kommentar playboy og Fitt..... det var ikke engang sjov da angel skrev det, men hvorfor ødelægge tråden totalt? <_<

Jeg kunne faktisk også gerne tænke mig at læse noget om emnet, så hvis nogen ligger inde med nogle links eller finde nogle... så post dem gerne her... tak :bigsmile::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Man kunne jo også prøve at søge på Pub Med eller google lidt, og når man så har læst lidt der og har en hel masse spørgsmål, er der sikkert en hel masse flinke herinde der vil hjælpe. ;)

Er lidt svært at tage alvorligt hvis nogen tror andre vil lave arbejdet for dem.... <_<

Link to comment
Share on other sites

Zoater Indsendt: 23. May 2004, 00:40  

Drop de useriøse kommentar playboy og Fitt..... det var ikke engang sjov da angel skrev det, men hvorfor ødelægge tråden totalt?  

Du har da "helt" ret Zoater, Angel sidder da og graver nettet igennem for publikationer as we speak, så ham der spørger kan få skrevet sin opgave, tvivler slet ikke på at det ikke var ironisk.............. :blink::blink:

Det er muligt du selv gerne vil vide mere om de forskellige emner, så kan du vel gøre dig selv den tjeneste at læse op (det kan du faktisk på MOL) - og derefter spørge om hvad det er du ikke forstår.

Spørgsmålet i sig selv "muscle memory, DOMS, excentrisk" skiger jo på total uvidenhed og derfor total minus interesse for hvad de emner dækker, der er jo ikke engang en sammenhæng.

Buc og Foodmand siger det meget godt - hvis du er så blank, at du ikke engang kan stille et konkret spørgsmål, så smut da på google eller pubmed.

Der er da ikke nogen her der gider og sidde og løse en eller anden klaphats skoleopgave, hvis personen ikke gider at sætte sig bare lidt ind i det.

Edited by FittSmoker
Link to comment
Share on other sites

FittSmoker>>

sjovt? nah egenligt ikke....... hvis i ikke har noget relevant at sige, så lad vær' med at sige det. Der er ingen der har sagt du skal bruge din dyrbare tid på at søge nettet igennem. Men nu kunne det jo rent faktisk være nogle der sad med en link samling, eller måske havde bookmarked en god artikel som han/hun ville dele.... but i guess not

Angel lavede lidt sjov med det, okay fair nok.... men at blive ved og ødelægge tråden helt?

Nu er jeg selv ikke ekspert i at søge på nettet og jeg finder tit en masse lort, derfor kunne det jo være kanon hvis der var nogle som kendte nogle gode artikler... ;)

Edited by Zoater
Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Fitt << :biggrinhat:

Zoater <<

Selvfølgelig er det dejligt du også gerne vil vide noget om emnet - Og jeg skal da også gerne indrømme at jeg gerne ville have svaret, hvis hyldahl havde fattet at formålere spørgsmålet ordentligt.

Læs måden han skriver på:

Jeg stor og skal bruge en masse tørt teoretisk viden omkring følgende, til en opgave jeg skal lave...

- Excentrisk træning

- Muscle Memory

- DOMS

I kan bare poste links her i tråden.

For det første understreger han at han ikke interesserer sig for emnet, ved at skrive han skal bruge en masse tørt materiale.

Derefter skriver han "I kan bare poste links her i tråden" - Havde det været min chef og var jeg sat på en lønnet opgave, ville det være i orden at skrive sådan. Men man kan da ikke tillade sig at skrive den slags til os der frivilligt bruger vores tid på dette fora, og så regne med at få svar.

Havde han istedet vist lidt interesse for emnet, og ikke skjult antydet at han bare skulle bruge nogen til at lave halvdelen af hans skoleopgave, skulle jeg nok have svaret..

Link to comment
Share on other sites

Fitt << :biggrinhat:

Zoater <<

Selvfølgelig er det dejligt du også gerne vil vide noget om emnet - Og jeg skal da også gerne indrømme at jeg gerne ville have svaret, hvis hyldahl havde fattet at formålere spørgsmålet ordentligt.

Læs måden han skriver på:

Jeg stor og skal bruge en masse tørt teoretisk viden omkring følgende, til en opgave jeg skal lave...

- Excentrisk træning

- Muscle Memory

- DOMS

I kan bare poste links her i tråden.

For det første understreger han at han ikke interesserer sig for emnet, ved at skrive han skal bruge en masse tørt materiale.

Derefter skriver han "I kan bare poste links her i tråden" - Havde det været min chef og var jeg sat på en lønnet opgave, ville det være i orden at skrive sådan. Men man kan da ikke tillade sig at skrive den slags til os der frivilligt bruger vores tid på dette fora, og så regne med at få svar.

Havde han istedet vist lidt interesse for emnet, og ikke skjult antydet at han bare skulle bruge nogen til at lave halvdelen af hans skoleopgave, skulle jeg nok have svaret..

Kunne ikke have skrevet det meget bedre selv...! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share