Har du prøvet mange typer kosttilskud?


Journalisten
 Share

Recommended Posts

Hej,

Jeg er journalist på B.T. og er ved at lave en artikel om de mange kosttilskud(ikke protein og kreatin), man kan købe på internettet.

I den forbindelse vil jeg gerne tale med en, der selv køber og bruger kosttilskud. Meget gerne kosttilskud, der lover at gøre dig større og stærkere uden de skadelige bivirkninger, som anabolske steorider kan have.

Så hvis du eller en du kender bruger/har brugt forskellige typer kosttilskud udover protein og kreatin, må du meget gerne kontakte mig.

Jeg kan kontaktes på [email protected]

Med venlig hilsen

Steffan Frandsen

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke at du får fat i så mange der bruger nogle af disse stoffer da de fleste tyer til Kreatin og protein herinde, da de er fuldstændig lovlige, fuldstændig veldokumenterede og fuldstændig effektive. Der er også mange bodybuilder der indtager mange andre kosttilskud men det er mere på grund at de skal have en fornuftig ernæringsprofil, plus måske vil rette op på nogle skader.

Er de roverhovedet andre ting end protein og kreatin der er på markedet der lover større muskler.

Link to comment
Share on other sites

Øhh street kan du læse?

Journalisten spørger netop til kosttilskud der gør dig større og stærkere uden de skadelige bivirkninger kan have...

Og ja der er massere af løfter om gode gains fra andre produkter end creatin og proteinpulver. På trods af at det ikke kan dokumenteres..

Link to comment
Share on other sites

Journalisten ->

Til dit specifikke formål vil du ganske givet finde langt flere gode kandidater på www.fitforum.dk. Antallet af spørgsmål som går netop på de "ufarlige" kosttilskud, som lover store fremskridt uden bivirkninger er mangfoldige. Ligeså er teenage knægtene som er villige til at købe både Ecdysterone, Isoflavone-X, Tribulus terrestris og Methoxy - samt ganske givet et meget højt tårn i Paris.

På MOL har vi nok en lidt højere grad af konsensus om at protein, kreatin, træning og stereoider virker. Stort set alt andet er bare løgn og markedsføring ;) .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share