Knæbind


Aeon
 Share

Recommended Posts

Jeg har spillet badminton længe, og da jeg fik problemer med knæene købte jeg to knæbind i Matas, knæbind som dækkede hele knæet. I starten hjalp de en del, men efter nogle uger syntes jeg at de var begyndt at blive dårlige, værre. Nogle gange begyndte mit ene knæ specialt at låse. Jeg snakkede lidt med min badminton træner, og vi kom frem til at det ene knæbind måske strammede for meget, strammede på noget, som gik ned og medførte at knæet låste lidt.

Jeg har undersøgt lidt, og fundet ud af at nogle læger anbefaler knæbind med hul til knæet, fremfor dem der lukker helt tæt. Da jeg nu skal til at købe et knæbind til jeg igen starter, tænkte jeg om der var nogle her, der havde prøvede forskellige slags for knæbind, og kunne anbefale nogle, fremfor andre. Der findes nok ikke mange forskellige, men et par stykker findes der da.

Jeg havde selv kigget lidt på et knæbind fra InterSport, med hul til knæet som ser godt nok ud, men nogle der har erfaringer med det?

/Thomas :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share