Proteinpulver


dkk
 Share

Recommended Posts

Hey

Jeg styrketræner 4 gange om ugen, og plejer som regel efter hver træning at tage en shake med 40g protein.

Dertil kommer mine spørgsmål:

- Hvor meget protein skal man indtage, og hvornår (hver dag? selvom man ikke træner den dag?) - når man træner som jeg, 4 gange om ugen med 2-split program.

- Hvilket protein skal man indtage?

og lige et ekstra spørgsmål:

- Hvor kan man købe kvalitets proteinpulver med banansmag?

/DK

Link to comment
Share on other sites

Du skal sørge for få min 2g protein pr kg kropsvægt helst gennem kosten, men hvis det kniber kan du altid supplere med en shake.

Hvilket protein skal man indtage?

Lige efter træning er valle protein det absolut det bedste, da det optages hurtigere.

Det sidste kan jeg ikke svar på. men prøv at klikke på de banner reklamer her på siden kan være de har noget.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg har købt Viking weightgainer med jordbær smag - og lige meget hvad du køber smager det ikke særligt godt i starten imho.

Men min erfaring siger mig at når du har taget din morgen, før og efter trænings shake - så vent til lige før du skal i seng med at tage den sidste shake. Jeg har det ihvertfalde med at miste appetitten hvis jeg tager en shake før et større måltid.

Link to comment
Share on other sites

For at dæmme op for den stigende gratis reklame via indlæg, er følgende regel indført:

Det er ikke tilladt at henvise til forhandlere af kosttilskud eller andet reklamemateriale for kosttilskud.

Vi går ganske vist glip af diskussioner som: "hvor køber du dit protein?" eller "Hvad smager bedst?", men det må vi leve med.

Følgende forhandlere af kosttilskud støtter Motion-online gennem køb af bannerplads:

www.bodyman.dk

www.bodylab.dk

www.raspower.dk

www.maxim.dk

www.allfitness.dk

www.maxmuscle.dk

www.bodycore.dk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share