Knæ gør nas


Burger-Fluen
 Share

Recommended Posts

Ja efter idræt i skolen i mandags er mit knæ blevet usædvaneligt ustabilt og gør ondt når jeg går. Jeg er bange for at mit højre ben lige pludslig kollapser. Det gør ikke ondt på samme måde som DOMS. Smerten er meget mere intens og det mærkes som om det er selve knoglen der er fucked op.

Kan det være noget alvorligt?

Det gør også ondt når jeg trykker lige under knæ skallen. Jeg kan ikke strække benet helt når jeg træder ned da jeg kan mærke det vil knække.

Link to comment
Share on other sites

Vi spillede bare fodbold og jeg fik ikke noget slag over benet eller noget som helst. Det er bare helt wreslet og er så skrøbeligt. Smerterne startede igår. Det er en underlig form for smerte.

giv det et par dages hvile og tænk ikke mere over det indtil da.

Link to comment
Share on other sites

Hvis problemet fortsætter og du bor i Københavns amt, så kan du kontakte idrætsklinikkerne:

http://www.kif-atletik.dk/fysioterapi/default.asp

Da jeg havde problemer med mit knæ røg jeg til MR skanning og fik derefter nogle øvelser af en fysioterapeut, som jeg skulle lave. Det kan klart anbefales!

En MR skanning kan være nyttig, men den kan ikke altid fastslå et problem/en skade. Det er dog en god idé at få det undersøgt af en læge, idrætslæge eller en special læge (kan ikke huske navnet....doh).

:) håber dog det er noget der går over.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share