Efter 4 uger med Udo's choise.


MR
 Share

Recommended Posts

Jeg besluttede mig for at prøve Udo's Choise efter at have læst herinde at det skulle være utroligt virksomt, hvis man hav´de dårlige knasende led. Da jeg har haft store problemer med at gå ned til parallel i squat pga. af smerter tænkte jeg at det var værd at prøve. Og det virker. I den sidste uge har jeg været nede og squatte og køre dødløft fra en skive, to gange og jeg har ikke kunne mærke noget til mine knæ. Så jeg kan ikke gøre andet end at anbefale det til alle andre herinde som har bøvl med leddene.

Jeg har indtaget 10 gram hver morgen ovenpå min havregryn. Det ser lidt sjovt ud men det smager ikke slemt. Det smager lidt af nødder.

Super effekt. Prøv det.

MHV. Michael

Link to comment
Share on other sites

Har du så ikke spist utrolig fedtfattigt førher, siden at du kan mærke så stor forskel??

Jeg brugte den engang, men efterhånden bruger jeg udelukkende hørfrø-olie i min kost...  Jeg kan ikke mærke en forandring, og det koster laangt mindre!

Jeg bruger også nogle gange en anden olie (n-6), kan bare ikke lige huske hvad det er  (solsikke eller lignende..)

Link to comment
Share on other sites

Jeg brugte den engang, men efterhånden bruger jeg udelukkende hørfrø-olie i min kost...  Jeg kan ikke mærke en forandring, og det koster laangt mindre!

Med det mente jeg at jeg ikke kan mærke en forskel mellem hørfrøen og så Udo's blandingsprodukt...  Jeg kan godt mærke lidt hvis der er gået en periode, hvor jeg ikke får det!

Desuden kan jeg se på min mave om jeg har drukket en halv liter mælk inden sengetid de sidste to uger eller om jeg har drukket min valleprotein/hørførolie-shake  (ikke så disguisting som den lyder...  :o)

Hvis jeg har drukket mælk, er det lige som om at underhuds-fedtet bliver lidt tykkere..  Reagerer måske meget på kulhydrater, hvilket da også er min generalle opfattelse!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share