trænings centre omkring vesterbrogade kbh v?


NHarding
 Share

Recommended Posts

Da jeg nu har været så heldig at få en lejlighed i kbh, ville jeg lige høre om der var nogle der kunne komme med anbefalinger om evt centre i området?

jeg ved der ligger en SATS på vesterbrogade, men er der andre/bedre mm. i nærheden?

mvh

niklas :baby:

Edited by NHarding
Link to comment
Share on other sites

Der ligger WT-centeret længere oppe ad Vesterbrogade, det virker ok. Der er faktisk også Multisport og et andet jeg ikke kan huske hvad hedder, men det er nok mere minded på folk der gerne vil dyrke spinning, arobic og let styrketræning (i maskiner).

Der ligger egentlig to SATS på Vesterbrogade. Den ene i Scala og den anden mellem Matthæusgade og Vesterbrogade (jeg ved ikke hvilken af gaderne den har adresse på - kik i centerguiden).

Hvor i Kbh bor du egentlig? Der er immervæk et hav af centre.

Link to comment
Share on other sites

mange tak :) jeg kigger lidt på det..

Clayman> flytter ind på vestbrogade..!

sad surfede lidt rundt... og fandt City-Fitness.. på Kigkurren 8, burde ik ta mere end 10min at cykle fra min bopæl, og ser ud til de er en tand billigere end SATS fx. Studerende skal jo spare hvor man kan :p

Edited by NHarding
Link to comment
Share on other sites

Ja WT-centeret på Vesterbrogade 76 er perfekt. Det har det hele plus en masse andre tilbud, som WT og Escrima-træning.

Derudover er der også et køleskab, der kan benyttes af alle 

http://www.wtcenter.dk/info.htm

Jeg var der sidste uge, og jeg synes det er et total skod sted!!! Ville i hvert fald ikke betale mellem 325,- og 525,- spir for at træne der!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg var der sidste uge, og jeg synes det er et total skod sted!!! Ville i hvert fald ikke betale mellem 325,- og 525,- spir for at træne der!!

a matter of taste i guess, tanken for rådende though folkens.. jeg tøffer der ind imorgen og kigger lidt omkring tror jeg!

Link to comment
Share on other sites

Hvis du kigger forbi Hard Work må du meget gerne lige poste hvad du synes. Har tænkt mig at starte der til Januar, og det ville være fedt at høre om det nu også er noget værd. Det gamle HardWork var nemlig skod, mens det nye skulle have ALT i udstyr

det nye Hard-Work er da ikke åbnet endnu

Link to comment
Share on other sites

Jeg var der sidste uge, og jeg synes det er et total skod sted!!! Ville i hvert fald ikke betale mellem 325,- og 525,- spir for at træne der!!

Nå der var måske ikke nok maskiner efter din smag? :lol:

Jeg synes, at det er perfekt og hyggeligt, og derudover er der MANGE andre tilbud, som man kan benytte sig af, end bare vægttræning.

Link to comment
Share on other sites

Nå der var måske ikke nok maskiner efter din smag? 

Jeg synes, at det er perfekt og hyggeligt, og derudover er der MANGE andre tilbud, som man kan benytte sig af, end bare vægttræning.

Ha ha, nej det var nu mere deres ynkelige sortiment af frivægtsudstyr på to kvadratmeter samt en flok beklagelige diskopumpere som gjorde udslaget! :thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

Jeg var der sidste uge, og jeg synes det er et total skod sted!!! Ville i hvert fald ikke betale mellem 325,- og 525,- spir for at træne der!!

Nå der var måske ikke nok maskiner efter din smag? :lol:

Jeg synes, at det er perfekt og hyggeligt, og derudover er der MANGE andre tilbud, som man kan benytte sig af, end bare vægttræning.

jeg synes også det er hyggeligt......men det er begrænset hvor mange af de tilbud man egentlig benytter sig af

Link to comment
Share on other sites

Checkede lige med Hard Work, og det åbner ganske rigtigt først til foråret (kvajpander).

Det var faktisk lidt irriterende, for det eksisterende center er rimelig skod. Havde tænkt mig at starte i det nye til januar, men nu ser det da ud til at jeg også skal ud og lede efter noget.

Pisse ærgerligt at The Gym lukkede. Det var rigtig godt.

Link to comment
Share on other sites

Checkede lige med Hard Work, og det åbner ganske rigtigt først til foråret (kvajpander).

Det var faktisk lidt irriterende, for det eksisterende center er rimelig skod. Havde tænkt mig at starte i det nye til januar, men nu ser det da ud til at jeg også skal ud og lede efter noget.

Pisse ærgerligt at The Gym lukkede. Det var rigtig godt.

Var det det der lå på Trekronergade?

Link to comment
Share on other sites

Checkede lige med Hard Work, og det åbner ganske rigtigt først til foråret (kvajpander).

Det var faktisk lidt irriterende, for det eksisterende center er rimelig skod. Havde tænkt mig at starte i det nye til januar, men nu ser det da ud til at jeg også skal ud og lede efter noget.

Pisse ærgerligt at The Gym lukkede. Det var rigtig godt.

Var det det der lå på Trekronergade?

Jep.

Link to comment
Share on other sites

for lige at være med baloo hvad er der galt med hard work i valby de har da hvad man skal bruge godt nok kun håndvægte op til 44 kilo men ellers fungerer både styrketræningen og kredsløbben da perfekt deroppe, hvad mangler der har trænet n del år deroppe derfor jeg spørger

Link to comment
Share on other sites

Ha ha, nej det var nu mere deres ynkelige sortiment af frivægtsudstyr på to kvadratmeter samt en flok beklagelige diskopumpere som gjorde udslaget!

Der er håndvægte op til 50 kilo og masser af justerbare bænke. Der er fri flad barbell bænk + skå fri barbell bænk + frit squat/dødløft stativ og tonsvis af vægtskiver. Der er også et Smith-stativ til dem, der er syge nok til at bruge det. Der er også to stativer til dips og to til chins, samt en masse vanvittige maskiner.

Hvad er det, du mangler?

Folk er fine nok efter min mening, og jeg blander mig ikke i, hvad de træner for.

Jeg synes også, at der er fin plads så længe man ikke lige kommer mellem 16-18.

Link to comment
Share on other sites

for lige at være med baloo hvad er der galt med hard work i valby de har da hvad man skal bruge godt nok kun håndvægte op til 44 kilo men ellers fungerer både styrketræningen og kredsløbben da perfekt deroppe, hvad mangler der har trænet n del år deroppe derfor jeg spørger

Jeg har også trænet i Hard Work, men blev træt af et par ting. Til den pris de tager synes jeg deres omklædningsrum er fucking ringe, og de maskiner de har på lufttryk er 100% værdiløse.

Men bortset fra det er der mange gode ting ved det. Der var masser af lækre tøser, og frivægtene var helt ok, men det er de også i Webers Gym, og det sted koster kun det halve af Hard Work.

Men jeg har nu tænkt mig at starte i Hard Work når det nye center åbner, såfremt det bliver i starten af foråret, for min Equinox kontrakt udløber i Januar, og vil meget gerne væk derfra hurtigst muligt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share