Faldende fedt% uden faldende vægt


swaq
 Share

Recommended Posts

Umiddelbart kan det vidst ikke blive bedre. Men forklare det kan jeg ikke.

Min fedtprocent har i løbet af de sidste uger af mine cutte-periode været nedadgående - Men vægten ualmindeligt stabil.

Det er heller ikke en måle-fejl, da jeg tydeligt kan se forskellen på f.eks. mavemusklerne og sidedellerne der næsten er væk.

En forklaring ville være velkommen, da dette strider mod hvad alt jeg har læst.

Jeg prøver ikke direkte at zig-zag spise. Men i realiteten er det formentlig hvad der sker i øjeblikket.

Edited by swaq
Link to comment
Share on other sites

Så egentlig burde jeg være overordentlig glad for at dette resultat fremkommer?

Min træning består af 4 ugentlige gange styrketræning, cardio-træning når jeg har tid og ellers under cutningen en 20 minutters intens roning efter træning.

Kosten består af:

Havgregryn

Skummetmælk

Rugbrød

Kalkun

tun

Og ellers ris/paste/kartofler/magert kød.

Som supplement tager jeg whey-protein efter træning og multivitaminspille.

Link to comment
Share on other sites

Oooooooooooooooo hvad mand, har det samme "problem".....

Det har nok noget at gøre med at os fra Fyn, kan det der med lave fedtprocenter, og sammentidigt beholde, en ret stabil vægt....

Troede ellers kun folk fra Balkan havde nogle speciele gener.... men tog nok fejl, Fyn kan godt lide at blande sig...

:P:P:P

Link to comment
Share on other sites

Er med på SaintPauli's tanker om hvorfor det kan lade sig gøre. Har selv oplevet det under flere diæter, ikke så meget vægten da denne er faldet - men at jeg har forøget mine mål, samtidig med at fedtprocenten er faldet.

For mit vedkommende får jeg nogle periodiske ryk hvor det virker som om der er gunstige vækstforhold - og det virker som om det er underordnet om jeg er på en overskudsdiæt, eller en underskudsdiæt - rykket kommer alligevel.

Dog vil jeg stadig sige at de mest optimale masse-gains er sket på moderat overskud.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share