Kost program


Mkp
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg er 183 cm høj og vejer 77 kilo, træner ca. 5 gange om ugen.

Jeg kunne dog godt tænke mig at smide det sidste fedt for at blive mere markeret. Kan dette kombineres samtidigt med at jeg vokser muskelmæssigt? og er der nogen der har et forslag til et kost-program? min fedt% er 13

Vh MIkkel

Link to comment
Share on other sites

Man siger at man ikke kan tage muskelmasse på og tabe fedt på samme tid. Man kan zig-zagge, men det er ikke optimalt.

En fedtprocent på 13 er ikke så høj, så jeg synes du skulle bulke (500 i kalorieoverskud).

Hvis du gør meget ud af det skal du tælle kalorier, menb hvis du vil bulke (tage muskler på) ville det bare være for besværligt, bare du indtager en masse sundt og +500 kalorier.

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Kan dette kombineres samtidigt med at jeg vokser muskelmæssigt?
Det kan godt lade sig gøre, men hos alle andre end fede nybegyndere, er det med elendige resultater. Du vil opnå meget bedre resultater ved at fokusere på en af delene af gangen.
er der nogen der har et forslag til et kost-program?

spis mindre

EDIT: jeg typer for langsomt :sneaky:

Edited by -Anders-
Link to comment
Share on other sites

Jeg vil også mene at du bør koncentrere dig om én ting af gangen, når du ikke er direkte overvægtig. For at opnå gode resultater med din cutting bør du tælle kcal. Evt. blot i starten indtil du får en god fornemmelse af, hvad og hvor meget du skal spise. Kræver dog benhård disiplin. Her et en god kcal. tæller: KCAL.TÆLLER.

Du kan til gengæld trøste dig med, at en mere markeret krop virker størrer og efter min mening også er meget flottere. Udstråler diciplin og selvkontrol .

Jeg har selv over en 42 dages periode cuttet fra 74 kg. til 66 og fedt% på 4. (jvf. vægten!!!). Det eneste jeg bemærkede var, at jeg mistede lidt styrke, f.eks. 5 kg. i bænk.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share