Lean System 7 (Isatori)


kenose
 Share

Recommended Posts

Hejsa,

har lige kigget lidt på det her lean System 7 og da jeg er småfed og godt ville tabe mig lidt...MEN uden risiko for hjertestop og hvad der ellers kan følge med en efedrin tur (hvis man er uheldig). Så er det her et produkt der kan anbefales?

Og jeg ved godt at jeg bare skal løbe en tur, men er sgu så fed så jeg får ondt i anklerne af det lort, hehe. Styrketræner og får da motion nok, men vil godt af med 10kg.

Kim

Link to comment
Share on other sites

Har du overvejet at sanere din kost, - evt. blot kaste en smule mindre af den i løgnhalsen??

Man kan også gå, cykle, løbe på skøjter, sjippe, spille p..... osv.

Der er INGEN magi i fedme eller fedttab, - og det luderprodukt du spørger på er

det sædvanlige platvulgære amerikanske kuponhæftelir målrettet mod det konfekt- og altædende publikum.

Det er også ulovligt ligesom du som vanligt reelt INTET aner om indhold. aktivstoffer, renhed, potens, etc. da det som alle de titusindvis af andre luderprodukter klappes sammen af et quasi-mafialignende svindelfirma UDEN nogen som helst form for dokumentation eller kontrol i den såkaldte kosttilskudsindustri, der takket være den korrupte senator Orín Hatch KUN er underlagt omvendt bevisførelse mht. til effekt, farlighed, renhed, etc.

Læs evt. denne artikel, - den mand er simpelthen for genial.BEND OVER AND TAKE IT LIKE A MAN

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share