Mellemmåltider med kylhydrater og prot.


extreme12
 Share

Recommended Posts

Hvad spiser i til mellemmåltider?

Grunden til at jeg spørger er, at jeg føler mig simpelthen så ekstrem energiforladt, har virkelig ikke noget overskud (får dog trænet).

Kan I ikke give en masse gode forslag til nogle gode mellemmåltider med en masse kylhydrater og samtidig godt med protein...

Og den går ikke med shakes (jeg kan ikke sidde med en dunk og drikke det ude ved kunder). Jeg drikker kun shakes inden jeg træner (med kulhydrater) og efter træning. Jeg træner 3 gange om ugen (fullbody), de resterende dage tager jeg ikke shakes.

Kan I please hjælpe mig, jeg sidder og er ved at falde ned af stolen nu i mangel på energi, efter en omgang hård træning...

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår ikke, du kan godt spise men ikke drikke ude ved kunderne... :o

Hvis du alligevel får lyst til at drikke lidt så er denne opskrift bare nam nam:

blend en dåse tun med 250 ml juice. Det lyder ulækkert, men smager ikke værst og giver et godt boost med protein og lidt kulhydrat. :)

PS: husk at blend det hele i nok tid! 3-5 min

Edited by Zoater
Link to comment
Share on other sites

Ja, det lyder ikke så lækkert, men jeg er da villig til at give det en chance.

Kunne jeg evt. blande en dåse tun med 250 ml juice (appelsin) og så noget kylhydratpulver? Skal det bare mixes i en blender eller hvad gør du?

Spiser (drikker) du dette et par gange om dagen eller hvad?a

Link to comment
Share on other sites

200g hytteost fra netto med et æble til... det er mums...

Og ja det skal være den fra netto, det er den bedste hytteost ;)

Hygge

Det var sgu da en pervers udlægning af ordet, mums... :lol:

Du kan evt. bestille noget protein-barer. Ellers så er cocio-light en god ting. De fås også på dåse, så de er lette at slæbe rundt på. Og så burde de bundes på 5 sec mens kunderne kigger væk. :tongue:

Edited by Torben F.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share