Protein med på arbejde


extreme12
 Share

Recommended Posts

Jeg har problemer med at indtage de 150 gram protein som jeg skal indtage dagligt i forhold til min kropsbygning.

Jeg har derfor tænkt mig at indtage 30 gram proteinpulver til min morgenmad. Desuden vil jeg indtage 30 gram i forbindelse med min middagsmad. Kan jeg godt lave denne shake dagen før og smide den i køleskabet og så med på arb. vil der ske noget ved dette?

Resten burde være muligt at indtage igennem kosten...

Ovenstående gælder de dage hvor jeg IKKE træner. De dage hvor jeg træner vil jeg indtage 30 gram om morgenen og så 50 gram lige efter træning.

Ser ovenstående ok ud eller har i andre og bedre forslag?

Link to comment
Share on other sites

husk du skal fordele dit protein indtag over hele dagen.....

dvs hvis du aligevel spiser 30 g protein i din middagsmad, så vil det egentlig være smartere og vente til klokken 15 med at drikke din protein. så sikrer du at din krop hele tiden har et lager af protein.

prøv at kig din dag igennem, overvej din kost og så planlæg dit protein indtag over 6 gange.

vh Bo

Link to comment
Share on other sites

Kan jeg godt lave denne shake dagen før og smide den i køleskabet og så med på arb. vil der ske noget ved dette?

Det burde der ikke være noget i vejen for. Har dog hørt at kreatin bør indtages snarest efter blanding med vædske. Men det spurgte du til gengæld heller ikke om. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share