Faxe Kondi


Roberto Baggio
 Share

Recommended Posts

Er det ikke sådan en light udgave... :unsure:

Hygge

<{POST_SNAPBACK}>

Nope, der er stadig sukker i :dry:

Fra Faxe kondi's hjemmeside>>

Hvorfor Faxe Kondi 2

Nu kan du indskifte en ny Faxe Kondi på banen. For første gang i historien lanceres Danmarks nationalsodavand Faxe Kondi i en ny smagsvariant. Navnet på den nye variant bliver "Faxe Kondi 2".

Faxe Kondi 2 har en ny og spændende smag, og er ligeså forfriskende og fuld af druesukker som den originale Faxe Kondi. Der er altså tale om en sportssodavand med druesukker i lighed med den klassiske Faxe Kondi.

Faxe Kondi har i mere end 30 år - fra Knud Lundberg til Thomas Bjørn - været en fast del af danskernes hverdag. Nu giver Faxe Kondi dig endnu en valgmulighed på hylden.

Det er første gang, Faxe Kondi kommer i en ny smagsvariant, men løbende forbrugeranalyser har vist, at efterspørgslen efter fornyelse har været stærkt stigende i de sidste år. Derfor har vi vurderet, at nu er det rigtige tidspunkt til at udvide Faxe Kondi med en ny smag.

Rigtig god fornøjelse med Faxe Kondi 2.

Link to comment
Share on other sites

OK -jeg synes BARE ikke der er ret meget forskel på de to varianter - hvis man sad med begge to overfor hinanden - ja så ok. Men jeg havde da drukken en halv liter af 2'eren inden jeg overhovedet fangede at det var en ny variant... (ved at se på flasken)

Og til det der med druesukkeren... det holder bare ikke en meter. Det er stort set alm. hvidt sukker det hele - og så en smule druesukker. Min mening er at det bevæger sig i retningen af falsk reklame...

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er et marketing selvmord... Jeg tror, at de kunder de får på denne nye kondi 2 tager kunder fra kondi 1. Det har jo nok været et forsøg på et modtræk til Onside Sport - umiddelbart synes ikke det virker så gennemtænkt, men det kan jo være der er en længeresigtet strategi med det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share