Protein- og kreatinpulver.


joebrujo
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg er ny i dette forum, og overvejer at investere i noget protein- og kreatinpulver. Jeg ved man ikke må reklamere for diverese i dette forum, men jeg har alligevel et spørgsmål som er lidt der hen ad. Er der nogle mærker/produkter der er under mistanke for at indeholde noget ulovligt eller ikke være rene, for jeg vil nødig løbe den sundhedsmæssige risiko!

Link to comment
Share on other sites

Hej

Jeg er ny i dette forum, og overvejer at investere i noget protein- og kreatinpulver. Jeg ved man ikke må reklamere for diverese i dette forum, men jeg har alligevel et spørgsmål som er lidt der hen ad. Er der nogle mærker/produkter der er under mistanke for at indeholde noget ulovligt eller ikke være rene, for jeg vil nødig løbe den sundhedsmæssige risiko!

<{POST_SNAPBACK}>

Køb danske mærker udfra den betragtning at du så kan være sikker på at der ikke bliver produceret doping på de samme maskiner. Eller køb de store amerikanske mærker (som prolab, optimum osv) idet disse firmaer har for meget at risikere ved at sælge urene produkter.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share