pris for en enkelt gang træning


krogh
 Share

Recommended Posts

Hejsa

Da jeg skal ind til min søster i 3 dage på Frederiksberg ville jeg høre om der var nogen der kendte til et center, hvor de ikke tager vanvittige priser for en enkelt gang træning.

Hard Work og fitness dk tager ca. 100 kr. for en enkelt gang. Kan det gøres billigere?

Krogh

Link to comment
Share on other sites

Hvad med at tage en prøvetime i HW :wink:

Webersgym.dk tog omkring KR 50,- mener jeg at kunne huske (har været der en enkelt gang) ligger på søndre fasanvej

Der ligger også et motioncenter på mariendalsvej med gammelt udstyr og old school vægte. Prisen burde også være derefter (billig) :wink:

Har ikke været ovennævnte steder i lang tid så min viden er ikke op til dato.

Du kan også tage en prøvetime i Nautilus :tongue: hvis du vil ha' en instruktør på slæb se tråden andetsted :tongue:

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

fitness dk kører for tiden med 2 ugers gratis træning.

det var måske noget... så kan du prøve de forskellige ting :-)

vh Bo

<{POST_SNAPBACK}>

Det har jeg godt set, men regnede ikke med at de ville gå med til det, da de jo udemærket kan se, at jeg ikke er noget potentielt medlem, når jeg nu bor på Langeland. Men jeg kan jo altid se om den går.

Ellers tak for hjælpen.

Krogh

Link to comment
Share on other sites

Nu ved jeg ikke hvor på frederiksberg du er, men ellers kan du også prøve "gladiator gym" på Finnsensvej 80B. Kent (som har stedet) er en super fin gut, som absolut vil være til at tale med, hvis du forklarer ham din situation....... :)

Evt er det måske en ide at ringe derned på forhånd, så du sikrer dig, at selv hvis det ikke er ham der står der, den dag du kommer, så har han lagt besked om at du kan træne til en aftalt pris.....

Deres tlf nr er: 3888 0802, spørg efter Kent (ejeren)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share