MX7


Mayhem
 Share

Recommended Posts

jeg synes der er en tendens til at "svine" nye produkter til, hvergang nogen hendviser eller spørg om et produkt overhovedet har en form for effekt. .::[who knows :hmmm: ]::.

nåh, tilbage til spørgsmålet. :

jeg mener at det er et produkt, som sætter protein, indtagelses niveauet højt, hvilket gør det muligt at indtage mere protein end før. med dette menes der, at selv om du spiser lige så meget protein som du gjorde før, kan du nu optage mere protein i kroppen. altså mere protein kan udnøttes via produktet.

der er et lignene stof (T3) som også sætter protein indtagelses nevauet højt.

om det er spild af penge, eller ej, kommer an på hvordan du spiser ( det gør det ligemeget hvad!!!) dette er ikke en mirakel kur, du skal samtidig arbejdehårdt (træne,spise rigtigt osv) for at få et godt udbytte af produktet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror den "tendens" kommer af, at flere af MOL's brugere har prøvet div. tilskud, såsom MX7, og derfor har den viden der skal til for at "svine det til"...

Jeg har efterhånden fået den opfatning, at når det kommer til tilskud og det lyder for godt til at være sandt, så ER det for godt til at være sandt...

Link to comment
Share on other sites

usser ->

T3 er et thyroidhormon som regulere forbrænding, det har ikke noget at gøre med optagelse af protein.

Jeg har hørt (læst) ligesåmeget godt om Methoxy (MX7), HumanoVar, HMB og Prohormoner som dårligt. Det er det der er det egentlige problem, ikke om det virker eller ej, men at det kun virker på nogen, og man kan andre vide hvem det virker på eller ej.

Uanset, så kommer man længst med en ordentlig diæt og hård træning, men hvis man har pengene til det, er der ikke noget galt i at afprøve om tingene virker på en selv (Med undtagelse af prohormoner, vent med det til 40 års-alderen.).

Jeg prøver selv nole ting i ny og næ, senest HumanoVar. Det er ikke den danske pris værd, men der var ikke nogen bivirkninger, udover supergod søvn. !) Det havde faktisk en uventet, men genial funktion: Jeg brugte kreatin samtidig, problemet med kreatin er at mange mister de kg de tager på, når de stopper med kreatin, det plejer jeg også at gøre, MEN efter at ha' brugt HumanoVar sammen med kreatin har jeg holdt hele på, SELV efter en uge med influenza og rysteture! Det er rart. :D

Link to comment
Share on other sites

Tjalfen ->

Ja, men hvor mange af dem der ytrer deres mening om f.eks. MX7 har egentlig noget at ha det i? For det meste er kommentaren "Spar penge, det er ikke noget værd!", det kan næppe godtages som en saglig udtagelse vedrørende om man skal tage noget eller ej. Henvisninger eller personlige erfaringer tak! :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke prøvet MX7, men brugte Methoxy-7 (samme aktive stof) i en periode sidste år, hvor jeg trænede meget hårdt.

Jeg syntes det havde en god effekt på min evne til at restituere og jeg tabte ikke LBM, trods det at jeg trænede ca. 20 timer/uge (triathlon).

Se sådan nogle svar er gode, personlige erfaringer tæller mere end hvad producenter fortæller.

Tænk engang hvis kreatin var blevet manet til jorden fordi at den gruppe som det IKKE virker på (Og det er såvidt vides ca. 33% af alle mennesker.) fik påduttet ALLE at det ikke virkede?!?! Jeg er glad for kreatin personligt, jeg er glad for at der var nogen der prøvede det da det var nyt, også selvom der også dengang var mange der var skeptiske.

Man kommer nu engang længst med et åbent sind og personlige erfaringer. Det gælder egentlig for alle livets aspekter, ikke kun træning.

Link to comment
Share on other sites

>> anyone : hvis det ikke var T3, så hed det ihvertfald noget lignende, men det kan jeg sku ikk huske... sorry

men til alle jer som, med det samme sviner disse produkter til :

hvilken negativ effekt har det på kroppen ? (hvis der er nogen )

hvis der er nogen der har haft gode erfaringer med disse produkter : hvilke ?

Link to comment
Share on other sites

-> anyone

Jeg er skam bare træt af at folk hele tiden spørger om div. skumle kosttilskud virker. De eneste kosttilskud hvor effekten er blevet dokumenteret er proteinpulver, WG og kreatin. Resten af de andre har enten haft ingen, meget lille eller fuldstændige andre virkninger end forventet.

Don't waste your time chasing the little blue magic pills... :)

Link to comment
Share on other sites

xax ->

Jeg vil ikke gi' dig helt ret... Hvis en kost er iorden, ens træning er iorden, og ikke mindst ens mentalitet ("If the mind is strong the body will follow!") er iorden; så kan jeg ikke se noget galt i at lede efter "the magic pill". Men man skal have et ordentligt fundament, før man leder efter genveje, DET vil jeg gi' dig ret i! ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår godt hvis det er stort styrkebrød med en total på 2500 lbs, eller et stort ripped 125 kg bodybuilder, som leder efter de små blå piller.

Men som regel er det alle de små(No offence til jer bette myrer her på MOL ;) ) som konstant spørger som det ene eller andet kosttilskud virker.

Vi er enige på det punkt her, anyone. Fundamentet skal være på plads. ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share